Col.lectiu Amics de la Natura
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Col.lectiu Amics de la Natura

Sports, viatjes, muntanya...

ÍndexÍndex  PortalPortal  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

L´estanteria del´IKEA

5 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
sergioppunto
Moderador
sergioppunto

Nombre de missatges : 47
Registration date : 27/09/2008

L´estanteria del´IKEA - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L´estanteria del´IKEA   L´estanteria del´IKEA - Página 2 Icon_minipostedDc Mar 11, 2009 9:14 pm

Una gran pelicula sí senyor...jo també la vaig gaudir este cap de setmana. Es un mestre de veritat...
Jo vaig vore també un altra ben diferent..es diu ''run fatboy run'' (no se el titol en castellà) pero es prou divertida i amb humor molt inglés...per si algú l'interssa.
Bon dia a tots! Shocked
Tornar a dalt Ir abajo
trampero
Administrador
trampero

Masculí
Nombre de missatges : 150
Registration date : 20/09/2008

MissatgeAssumpte: Re: L´estanteria del´IKEA   L´estanteria del´IKEA - Página 2 Icon_minipostedDj Mar 12, 2009 12:02 am

L'han traduïda a l'espanyol com "Corredor de fondo".
Seguint la teva recomanació me la estic descarregant...
Tornar a dalt Ir abajo
https://colnatura.forocatalan.com
Batiste
Moderador
Batiste

Masculí
Nombre de missatges : 128
Registration date : 22/09/2008

MissatgeAssumpte: Re: L´estanteria del´IKEA   L´estanteria del´IKEA - Página 2 Icon_minipostedDj Mar 12, 2009 11:51 am

JO TAMBÉ US PUC ACONSELLAR UNA PEL.LICULA DE CULTE PER A ALGUNS CLAR! ES DIU "GOST DOG" (EL CAMINO DEL SAMURAI) . L'ACTOR ES UN NEGRE GROSSET QUE CREC QUE ES DIU WHITAKER... ESPECTACULAR! PER SUPOSSAT D'ACCIÓ DE LA BONA A L'ESTIL TARANTINO.
Tornar a dalt Ir abajo
Batiste
Moderador
Batiste

Masculí
Nombre de missatges : 128
Registration date : 22/09/2008

MissatgeAssumpte: Re: L´estanteria del´IKEA   L´estanteria del´IKEA - Página 2 Icon_minipostedDj Mar 12, 2009 1:27 pm

HA EIXIT UNA PELI QUE DEU ESTAR MOLT BÉ BASADA EN LA NOVEL.LA DE SARAMAGO "ENSAYO SOBRE LA CEGUERA", EL LLIBRE M'AGRADÀ MOLT, ESPEREM QUE LA PELI ESTIGA A L'ALTURA. EL DIRECTOR ÉS DELS BONS. SALUT!
Tornar a dalt Ir abajo
trampero
Administrador
trampero

Masculí
Nombre de missatges : 150
Registration date : 20/09/2008

MissatgeAssumpte: Re: L´estanteria del´IKEA   L´estanteria del´IKEA - Página 2 Icon_minipostedDj Mar 12, 2009 4:28 pm

Crec que la pel·lícula a la qual et refereixes és "A ciegas"