Nombre de missatges : 127 Age : 48 Localización : Preston High (Idaho) Registration date : 21/09/2008
Assumpte: L´estanteria del´IKEA Dt Feb 10, 2009 3:51 pm
Amics! Amb el vostre permis obric este nou espai on podrem compartir música, llibres, pel.licules, informacio, webs interesants... qualsevol element cultural pot formar part del nostre forum... compartir, recomanar, intercanviar... eixe es l´esperit d´aquest tema!
Salut i cultura!
pedro sanchez Muntanyer
Nombre de missatges : 127 Age : 48 Localización : Preston High (Idaho) Registration date : 21/09/2008
Assumpte: Re: L´estanteria del´IKEA Dt Feb 10, 2009 3:53 pm
Amic trampero aci esta la info de la peli que comentarem diumenge mentre feiem cama... sense cap mena de dubte es una de les meues pel.licules del 2007.
Eddie Vedder, Calexico, Sean Penn.. en fi...
disfruta-la... a mi em va emocionar moltissim... globalment es una obra mestra de la cinematografia almenys per a l´humil entendre d´un servidor...
http://www.intothewild.com/
trampero Administrador
Nombre de missatges : 150 Age : 50 Localización : Alginet Registration date : 20/09/2008
Assumpte: Re: L´estanteria del´IKEA Dj Feb 12, 2009 4:14 am
Tinc que veoe-la, apunta a ser una d'eixes pel·lícules de capçalera que tant ens agraden. La banda sonora és impressionant...
Molt bona idea obrir un fil com este.
pedro sanchez Muntanyer
Assumpte: Re: L´estanteria del´IKEA Dj Feb 12, 2009 2:10 pm
gracies amic trampero , esperem que tots posen el seu gra d´arena i pogam aprendre tots de tots...
aci te un xicotet abans de la serie que li vaig comentar qie li passaria divendres a l´osipassaig...
salut i a disfrutar...
Kamesennin Mutenroshi Dominguero
Nombre de missatges : 18 Registration date : 15/01/2009
Assumpte: Re: L´estanteria del´IKEA Dj Feb 12, 2009 5:05 pm
Hola amics d'ice-ventura , veig que les inquietuds no paren al vostre voltant, la qual cosa m'alegra i molt.
Dir-vos que la peli "Hacia rutas salvajes" la tenía en pendents i que en motiva encara més veurela després de llegir els vostres comentaris. No obstant agrairli al nostre amic Trampero que m'anticipira el final, així ja no estaré patint tota l'estona... tot un detall.
Al respecte de la serie em sona haber vist el primer capitol i no pintava mal, rotllo vampirs moderns etc. itat?.
Jo estic una mica trist ja que la frikiserie CHUCK que m'habia emocionat esta temporada l'han retirat els gestors de Canal 9 (pa una cosa bona que fan...). en fí...
Una abraçada de pintor i ens vegem matinet el diumenge.
pedro sanchez Muntanyer
Assumpte: Re: L´estanteria del´IKEA Dl Feb 16, 2009 1:00 pm
Amics! amic trampero en particular... aci va un altra de les meues perles favorites... en este cas del 2005... Magistralitat del western en estat pur... creacio i guio del sr nick cave, i musica d´ell mateix i de warren ellis...
Jo la lligaria amb el fantastic libre "Y el asno vio al angel", que circula pels mateixos camins que la pel.licula pero amb molta mes crudessa si cap... en fia amics culturals i muntanyers...
A disfrurar!
salut
trampero Administrador
Nombre de missatges : 150 Age : 50 Localización : Alginet Registration date : 20/09/2008
Assumpte: Re: L´estanteria del´IKEA Dl Feb 16, 2009 4:39 pm
Ja està descarregant-se en el emule, gràcies amic!!
pedro sanchez Muntanyer
Assumpte: Re: L´estanteria del´IKEA Dt Feb 17, 2009 1:20 am
De res company muntanyer... en breu mes informacio... Tambe m´agradaria que col.laboraren i aportaren alguna cosa al meu bagatge cultural.
gracies amics salut
trampero Administrador
Assumpte: Re: L´estanteria del´IKEA Dt Feb 17, 2009 3:18 am
"Enfrentados (Seraphim falls)" de de Abby Everett Jaques
El film tracta sobre la caça de un coronel nordista (Neeson) a un oficial sudista (Brosnan) que va matar la seua família quan acaba la guerra de Secessió.
"The Good, the Bad and the Weird" de Kim Jee-Won
Nou projecte del director coreà Kim Jee-Won, un remake de "El bueno, el feo y el malo".
pedro sanchez Muntanyer
Assumpte: Re: L´estanteria del´IKEA Dt Feb 17, 2009 12:56 pm
"bajando" gracies amic
salut
pedro sanchez Muntanyer
Assumpte: Re: L´estanteria del´IKEA Dt Feb 17, 2009 1:08 pm
estic emocionat, nervios, asustat... desde els genials Good Speed You Black Emperor no havia escoltat un post rock de tanta qualitat, un disc magistral, post rock de manual, quasi perfecte...
Mono - Hymn To The Immortal Wind 09
trampero Administrador
Assumpte: Re: L´estanteria del´IKEA Dc Feb 18, 2009 12:06 am
Impresionant amic, ja ens feia falta algo de post rock nou per a punjar-nos en vena. Jo he trovat esta joieta en el maiespeis...
http://www.myspace.com/jeniferever
sergioppunto Moderador
Nombre de missatges : 47 Registration date : 27/09/2008
Assumpte: Re: L´estanteria del´IKEA Dc Feb 18, 2009 1:00 am
ja estic fent treballar la mula..a vore que tal els MONO...confie en vosaltres
pedro sanchez Muntanyer
Assumpte: Re: L´estanteria del´IKEA Dj Feb 19, 2009 12:04 am
Espere que li agrade... encara que ja conec el seu gust musical esquisit i delicat...
vaig a indagar amic trampero...
salut
trampero Administrador
Assumpte: Re: L´estanteria del´IKEA Dg Feb 22, 2009 10:03 pm
Sukiyaki Western: Django de Takashi Miike
"SUKIYAKI WESTERN: DJANGO" , un remake del clàssic del Spaghetti western de Sergio Corbucci "Django", però absolutament made in Japan. Però no sol això, ja que la pel•lícula farà una versió de la llegendària Guerra Genpei dels clans Minamoto i Taira que van lluitar l'any 1.100, i a més a més està rodada íntegrament en anglès. Però la guinda és que l'altre gran fanàtic del gènere, Mr Quentin Tarantino, a part de participar en la producció, també actua en la cinta, en el paper d'un altre clàssic, ni més ni menys que Ringo, un altre dels grans pistolers made in italy.
pedro sanchez Muntanyer
Assumpte: Re: L´estanteria del´IKEA Dc Feb 25, 2009 7:20 pm
fantastic amic... anire mirant cosetes... recorda portar-me el divendres el llapis-memoria carregat de coses noves i interessants...
salut
trampero Administrador
Assumpte: Re: L´estanteria del´IKEA Dc Feb 25, 2009 10:52 pm
Ok, tindrás el pendrai amb les pelis.
Nou video de Coldplay, simplement GENIAL, im-presionant...
Life In Technicolor ii - Coldplay
pedro sanchez Muntanyer
Assumpte: Re: L´estanteria del´IKEA Dv Feb 27, 2009 2:37 pm
Amic estos em tenen loco...
a disfrutar! a disfrutar! Recorda de portar-me la memoria externa quan pugues!
salut
pedro sanchez Muntanyer
Assumpte: Re: L´estanteria del´IKEA Dl Mar 02, 2009 2:52 pm
Amic trampero... no se si tindras aço... en cas afirmatiu, (es a dir que no ho tingues), m´ho dius i t´ho passe...
a disfrutar amics...
trampero Administrador
Assumpte: Re: L´estanteria del´IKEA Dl Mar 02, 2009 4:29 pm
Per favor, passa-me'l que no ho tinc. No sabia de la seua existència... Aquest finde he vist aquesta peli, amic crec que t'agradarà. El prota és el xaval de Juno.
pedro sanchez Muntanyer
Assumpte: Re: L´estanteria del´IKEA Dl Mar 02, 2009 4:54 pm
descarregant... te molt bona pinta! sundancera a tope... salut
trampero Administrador
Assumpte: Re: L´estanteria del´IKEA Dv Mar 06, 2009 12:05 am
Jo ara estic enganxat a aquesta sèrie, "Colgados en Filadelfia". És molt bruta i surreal. Podeu vore la primera temporada online.
Colgados en Filadelfia online
pedro sanchez Muntanyer
Assumpte: Re: L´estanteria del´IKEA Dv Mar 06, 2009 5:01 am
molt bona nick & nora... com diria marià, es una peli de "chochar", pero mola el rottlo indie que te... es producte sundance a tope...
indagare eixa serie...
per cert, te vas a cagar en el docu de loquillo... es bonissim...
salut
trampero Administrador
Assumpte: Re: L´estanteria del´IKEA Dg Mar 08, 2009 10:18 pm
Un espectacular curt (en el qual un home construïx un món virtual per a la dona a la qual ama) i es va filmar en un dia. Va dur dos anys completar els efectes i la post producció.
trampero Administrador
Assumpte: Re: L´estanteria del´IKEA Dc Mar 11, 2009 4:31 pm
Aquest cap de setmana he pogut gaudir d'un altra de les obres del gran Clint Eastwood, "Gran Torino". Cada dia admire més aquest senyor...