Col.lectiu Amics de la Natura
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Col.lectiu Amics de la Natura

Sports, viatjes, muntanya...

ÍndexÍndex  PortalPortal  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

NO PLOREU VIDES MEUES!

+2
trampero
Batiste
6 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent
AutorMissatge
Batiste
Moderador
Batiste

Masculí
Nombre de missatges : 128
Registration date : 22/09/2008

NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES!   NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 4 Icon_minipostedDc Mar 04, 2009 11:02 am

BÉ CAVALLERS EL PROPER DIUMENGE TORNEM A GAUDIR DE L'AMISTAT I DE LA NATURA I COM NO DE LA GASTRONOMIA. PER TANT ÉS UN DIA SENYALAT PER A L'ALEGRIA I EL "DIVERTIMENTO". JA TINC GANES DE TORNAR-VOS A VORE , EM VAIG QUEDAR AMB GANES DE FER-NOS LA SARDINADA I XARRAR, ENCARA QUE VEIG QUE JA ESTÀ TOT BEN ORGANITZAT PER AL DIA 15. CUIDEU-SE QUE NO VULLC LESIONS ABANS DE L'EXCURSIÓ. SALUT I LLIBERTAT!
Tornar a dalt Ir abajo
Batiste
Moderador
Batiste

Masculí

MissatgeAssumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES!   NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 4 Icon_minipostedDj Mar 05, 2009 3:01 pm

AIIIIIII! COM NO TINC RES QUE DIR PERÒ VOLIA ARRBAR AL MISSATGE NUMERO 100. DONC AIXÒ NO DIC RES...
Tornar a dalt Ir abajo
trampero
Administrador
trampero

Masculí
Nombre de missatges : 150
Registration date : 20/09/2008

MissatgeAssumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES!   NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 4 Icon_minipostedDj Mar 05, 2009 4:27 pm

Jo tampoc dic res però... enhorabona senyor secretari!
Tornar a dalt Ir abajo
https://colnatura.forocatalan.com
pedro sanchez
Muntanyer
pedro sanchez

Masculí
Nombre de missatges : 127
Registration date : 21/09/2008

MissatgeAssumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES!   NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 4 Icon_minipostedDj Mar 05, 2009 7:31 pm

enhorabona sr secretari general...
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/bohemiet
Batiste
Moderador
Batiste

Masculí

MissatgeAssumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES!   NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 4 Icon_minipostedDv Mar 06, 2009 3:23 pm

CUNYAT AHIR ET VAIG VORE AN C-9 EN L'OBRA DE LECTURA DRAMATITZADA ON ENTREGAVES UNA TARTA DE ANIVERSARI I LA PINTA ERA ESPECTACULAR, EM SAP GREU NO PODER VORET AL TEATRE, TENIA MOLT BONA PINTA I SI ES UNA ADAPTACIO D'OPERA SUPOSE QUE ESTARA MOLT BÉ. EN TOT CAS M'ALEGRE DE QUE ET DONEN OPORTUNITATS DE DEMOSTRAR EL QUE VALS. EM VAIG EMOCIONAR. UNA ABRAÇADA MASTER!
Tornar a dalt Ir abajo
pedro sanchez
Muntanyer
pedro sanchez

Masculí
Nombre de missatges : 127
Registration date : 21/09/2008

MissatgeAssumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES!   NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 4 Icon_minipostedDs Mar 07, 2009 3:44 am

gracies amic batiste! se de bona tinta que ho diu de tot cor...
una abraçada
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/bohemiet
trampero
Administrador
trampero

Masculí
Nombre de missatges : 150
Registration date : 20/09/2008

MissatgeAssumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES!   NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 4 Icon_minipostedDg Mar 08, 2009 10:27 pm

Ací tenim els dos videos que el senyor Kemeseninnosequé ens va avançar en el menjar de la sisena eixida.