| NO PLOREU VIDES MEUES! | |
|
|
|
Autor | Missatge |
---|
trampero Administrador
Nombre de missatges : 150 Age : 50 Localización : Alginet Registration date : 20/09/2008
| Assumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES! Ds Abr 04, 2009 2:19 am | |
| Perdoneu la meva absència però estava en altres avatars... a mi em ve bé dissabte, és un dia collonut. | |
|
| |
pedro sanchez Muntanyer
Nombre de missatges : 127 Age : 48 Localización : Preston High (Idaho) Registration date : 21/09/2008
| Assumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES! Ds Abr 04, 2009 2:19 pm | |
| A mi tambe em va especial! Prepareu baralla-trucaora-pasquera i regulaorets! Caldra organitzar-se per comprar... anem xarrant1
salut i mandanga! | |
|
| |
Batiste Moderador
Nombre de missatges : 128 Age : 53 Localización : Portella de Severino Registration date : 22/09/2008
| Assumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES! Dt Abr 07, 2009 7:00 pm | |
| Bé senyors que ja està ahí eixa paella de alls tendres, creïlla, i bacallà..... i trucà o el que faça falta. | |
|
| |
pedro sanchez Muntanyer
Nombre de missatges : 127 Age : 48 Localización : Preston High (Idaho) Registration date : 21/09/2008
| Assumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES! Dc Abr 15, 2009 1:41 pm | |
| Be amic batiste, em sembla que ens hem quedat aci els dos ma a ma... ja saps la gent... arrancà de roci, parà de burra...
De tota manera seguirem endavant...
Pense que per xarrar este i altres temes, hauriem de fer una reunio no oficiosa... Tinc pensat proposar un campionat global de jocs de taula... un dia sencer (diumenge, dissabte o algun pont) amb campionat de truc, risk, parxis, etc...
a vore si vos agrada la idea i organitzem...
salut i mandanga! | |
|
| |
pedro sanchez Muntanyer
| Assumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES! Dt Abr 21, 2009 12:22 pm | |
| Podriem realitzar la mandanga del post anterior al pont de l´1 de maig que tenim 3 dies... Aneu pensant amb dates posibles? Dia de jocs i paella!
Endavant | |
|
| |
Batiste Moderador
Nombre de missatges : 128 Age : 53 Localización : Portella de Severino Registration date : 22/09/2008
| Assumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES! Dt Abr 21, 2009 12:51 pm | |
| Bé srs./sres. del C.A.n. l'altre dia vam disfrutar d'una gran excursió amb un gran final. Crec que en general la gent a flipat amb els canvis que es pogueren apreciar en cadascuna del les altituds. Per exemple : fins als 1400 sol,mentre plovia lleument a 1450 m. , als 1500m queien flocs de neu i als 1600m aquestos flocs s'intensificaven i a partir dels 1750 m queien en gran quantitat i amb força. Aconselle a la gent en general que camine més lentament i que es pare a apreciar el seu voltant ja que estic apreciant que la gent camina molt ràpid i no gaudeix tot el que es podria de la natura. A la muntanya les preses i els extressos no valen per a res. També felicitar a la directiva perquè ho hem fet de puta mare i sols hem tingut que patir a dos persones que no seràn benvingudes en un futur. Certament 2 subnormals de 54 persones són poquets per tant es va poder dur bé la cosa. Espere que els més propers al C.A.N. i a la directiva ho passareu d'allò més bé i a la pròxima ens anem al camping que vam descobrir a la baixada i deixem les cel.les que pareixen coves de dinosaures. Salut i llibertat! | |
|
| |
Batiste Moderador
| Assumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES! Dt Abr 21, 2009 7:30 pm | |
| HE DE COMENTAR-VOS ALS COMPANYS DE LA DIRECTIVA QUE BATISTE HA ADQUIRIT UNA RESPONSABILITAT PER AL DIA 25 D'ABRIL DISSABTE, PER LA QUAL HAIG DE PUJAR AL OUET A LES JOVENTUTS DEL BLOC. EIXIREM DE MATI CAP A LES 10:00H. I EN ACABAR L'EXCURSIÓ ANIREM A DINAR A L'ASSADOR. EN PRINCIPI AGRAÏRIA LA COMPANYIA D'ALGUN COMPANY DE GUERRA DEL C.A.N. A PART DE MARIA QUE DIU QUE HEM FARÀ COSTAT. SI ALGÚ ES SENT EN GANES QUE HO DIGA I QUE VINGA AMB MI I PER A LA PAELLA I JOCS QUE L'AMIC PEDRO SANCHEZ SANCHEZ SANCHES HA COMENTAT TAMBÉ ESTIC OBERT SI ES QUE LA FEM EL DIUMENGE. COM JA ENTENDREU EL DISSABTE M'ÉS IMPOSSIBLE. SI LA FEREM EL DIUMENGE TAMBÉ PODRIEM PARLAR EL TEMA TUEJAR-ACAMPADA QUE VAN PROPOSAR S.PAU I DIANA. SALUT I LLIBERTAT! I QUAN MÉS GRAN ÉS LO REPTE , MÉS GRAN ES FA LO C.A.N. DAVANT L'ADVERSITAT UN PARELL DE COLLONS I LO CARALL HERMAT | |
|
| |
sergioppunto Moderador
Nombre de missatges : 47 Registration date : 27/09/2008
| Assumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES! Dt Abr 21, 2009 11:20 pm | |
| mestre president, si es possible, i despres de comentar-lo amb Diana, serà un plaer poder anar amb vosaltres aquest proxim dissabte, aixi que conta amb Diana i amb mi. Un plaer, com sempre. Aprofite per a felicitar-te per la gran excursió d'aquest finde. Increible. Força CAN!!! | |
|
| |
Batiste Moderador
| Assumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES! Dc Abr 22, 2009 10:25 am | |
| Agraeixo molt la bona resposta que heu tingut per acompanyar-me amb els joves del bloc a l'ouet però desgraciadament ahir en la reunió hem confirmaren que seria impossible per temes politics. MOltes gràcies per haver-vos oferit però no serà possible fer eixa eixideta. En tot cas hem de quedar per a xarrar i deixar clar lo de tuejar, ahir vaig mirar el mapa i la veritat és que el lloc ha de ser molt bonic i tornar a fer nit a la muntanya ens fa molt de goig a maria i a mi. Salut i llibertat amics! Tinc una directiva de CHAMPIONS! | |
|
| |
sergioppunto Moderador
| Assumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES! Dj Abr 23, 2009 12:25 am | |
| ok mestre. No passa res. La proxima vegada serà... | |
|
| |
pedro sanchez Muntanyer
| Assumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES! Dj Abr 23, 2009 2:01 am | |
| Doncs el diumenge podriem fer un dinaret i tractar el tema tuejar... encara que a mi se´m´ha complicat el tema una miqueta per questions teatrals...
a vore que fem finalment!
salut amics | |
|
| |
Batiste Moderador
| Assumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES! Dj Abr 23, 2009 10:58 am | |
| Companys van a canviar-me el mobiliari d'oficina i si a algú li interessa abans del dimecres dia 29-4-09 hauria de confirmar que ho vol i vindre a arreplegar el moble que li vaja bé. Disposse de una taula d'oficina per a donar amb les mesures seguents : 1,60m per 0,90m amb un lateral en forma de "L" que mesura 1m per 0,60 de ample i un armari baix amb les mesures següents: 1,10m per 0,45 de ample per 0,90 de alt. Tant la taula en forma de "L" COM L'ARMARI BAIX SON DE FERRO NEGRE I DE GLOMERAT GRIS.Ja direu alguna cosa. Per cert ahír en la entrega del guardo murta que presentarem Maria i jo i que se li otorga a Diego Gomez (President de l'EscolaValenciana-Federació d'Associacions per la llengua) Marieta va triomfar i jo vaig estar a l'altura amb discreció, va ser emotiu i gratificant i un nou repte superat per tots dos. Rebeu una forta abraçada. VISCA EL C.A.N! sALUT I LLIBERTAT! | |
|
| |
pedro sanchez Muntanyer
| Assumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES! Dj Abr 23, 2009 12:21 pm | |
| | |
|
| |
Batiste Moderador
| Assumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES! Dl Abr 27, 2009 10:10 am | |
| Ací tenim un paró de collons de mico. A vore si reapareguem de les cendres.... | |
|
| |
Batiste Moderador
| Assumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES! Dl Abr 27, 2009 2:27 pm | |
| en quant el capità S.Pau tinga clar el tema Chera, fiquem hora d'eixida i passem el cap de setmana en la natura. Jo tinc graelles per a torrar i 4 cairetes de platja, també necessitarem llum i crema anti-mosquits. I qui puga agafar madera millor perquè segur que ens fa falta; ja veiereu en Penyagolosa que al final vaig tindre que anar a furtar nenya. Tot un president del C.A.N. i el secretari general furtant! Bé i dueu tots els jocs que vullgau, però no s'oblideu de les botes que una excursioneta encara que curta hem de fer senyores i cavallers! | |
|
| |
sergioppunto Moderador
| Assumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES! Dl Abr 27, 2009 10:40 pm | |
| a vore si demà puc confirmar... | |
|
| |
pedro sanchez Muntanyer
| Assumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES! Dt Abr 28, 2009 12:45 am | |
| ganes ganes! gracies sr fenosa per encarregar-se de la sempre farragosa burocracia...
gran finde ens espera | |
|
| |
Batiste Moderador
| Assumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES! Dt Abr 28, 2009 11:03 am | |
| LA INTENDÈNCIA LA TINC QUASI ORGANITZADA, TINC TAULA, 4 CADIRES, FOGUERET, GRAELLES ,MADERA, LLUM, TENDA , NEVERA I CADASCU HA DE TENIR CADIRA, LLUM I NEVERA MES ELS GANIVET , GOT , PLAT I FORQUETA...SALUT! | |
|
| |
pedro sanchez Muntanyer
| Assumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES! Dc Abr 29, 2009 12:41 am | |
| Ok jo estic preparant cosetes tambe... i estic a punt de fer una gestio que ens fara gaudir del cap de setmana sense presa...
salut | |
|
| |
pedro sanchez Muntanyer
| Assumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES! Dc Abr 29, 2009 3:00 pm | |
| Gestios satisfactoria... Dissabte a la tarda no tenim assaig! Gaudirem del cap de setmana a tope!
Salut muntanyers i succedanis! | |
|
| |
pedro sanchez Muntanyer
| Assumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES! Dt Maig 05, 2009 6:49 pm | |
| Amics! despres d´este fantastic cap de setmana que hem viscut, hauriem d´anar preparant la propera eixida... almenys enviar un correu amb el dia per a que la gent vaja anotant-s´ho a l´agenda... decidiu el dia i anem fent marxeta...
salut amics! | |
|
| |
Batiste Moderador
| Assumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES! Dt Maig 05, 2009 8:57 pm | |
| AMICS SOLS DIR-VOS QUE HO VAM PASSAR DE COLLONS A L'ACAMPADA, GRAN ACAMPADA I GRAN GESTIÓ DEL SR. MAS, REPETIREM EN EIXE LLOC , PERÒ AMB BICICLETES DE MUNTANYA I BARQUETA PER A PASSEJAR PEL PANTÀ DE BUSSEO. TAMBÉ COMUNICAR-VOS QUE ELS COMPANYS XAVI I ANGEL HAN FET UN NOU CONTACTE PER A FER BARRANCS AMB CORDES , TANT SECS COM AMB AIGUA. AÇÒ ÉS UNA BONA NOTICIA PER ALS MÉS ATREVITS... A NUGAR-SE ELS CORDONS COMPANYS QUE LA COSA VA ENVALENTINT-SE.... AH! I GRAN UMPLUGED DELS OSIP A L'ACAMPADA, EM VA FICAR LA PELL DE GALLINA PER MOMENTS, ESPEREM LA VOSTRA TORNADA CRACKS! B7S! | |
|
| |
pedro sanchez Muntanyer
| Assumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES! Dv Maig 08, 2009 1:57 am | |
| Ola amics! encara que no vinga a conter vos deixe l´article que he escrit per a la penya barcelonista.
salut
El futbol estima el futbol. Hui no m´he pogut resistir…
Anit vaig arribar a casa nerviós, emocionat, alterat encara pel que acabava de passar a Londres, eixa ciutat que ens va donar tant a l´any 92… No podia dormir i em vaig seure devant de l´ordinador intentant ordenar les paraules i els pensaments que pretenia expressar… Però no vaig poder.
Hui no m´he pogut resistir… i he hagut d´escriure tot açò que em passa per dins i per fora…
Estava al sofà de casa, més o menys en la mateixa posició que anit, veient una vegada, i un altra, i un altra, i un altra, el Gol del Barça, mentre sentia l´audio del meu company barcelonista de fatigues desde fa tants anys, Joaquim Maria Puyal.
I si, quasi sempre te raó. Hi ha moltes coses semblants a aquella Copa d´Europa del 92, massa… Quan Baquero marcava aquell gol al Kaiserlautern, un jove, molt jove guardiola que havia sigut substituït a la segona part, saltava al camp embogit a abraçar-se amb Cristobal (per aquella època lateral dret del Barça) i a la resta dels companys.
Ahir a una semifinal de Champions, Guardiola (esta vegada com a entrenador del primer equip del barça… ja parlarem de Guardiola en altre moment, i del que els va dir als jugador al descans perquè mereix un article per a ell sol) tornava a saltar i a córrer per la banda fora de si, supose que com estàvem tots (encara que jo em vaig quedar assegut al sofà, sense cridar, tapant-me la cara amb les mans, en estat de shock, plorant com un nen petit, mentre Marià, Irene i Pau, cridaven i s´abraçaven al meu costat en un estat d´exaltació absolut després d´un patiment infrahumà).
En aquell moment, al minut 47 de la segona part, van ocòrrer coses que només poden passar, ara per ara, a un equip com el Barça…
Mentre Andrés Iniesta, sí, eixe que no va tatuat ni es tinta el cabell, si eixe… Mentre Don Andrés Iniesta es llevava la samarreta que porta posada desde que té 11 anys i trencava els somnis (racans tot s´ha de dir, el Canvi de Drogba per Belletti contra 10 jugadors clama al cel dels més covards) del Chelsea, a la banda passaven coses sensacionals, grans, enormes, coses que demostren l´implicació de tots i cadascun del components de l´equip blaugrana.
Mentre el Dr. Pruna s´abraçava a pep, Silvio, si, Silvinho, que no havia jugat ni un minut i és un dels jugador menys utilitzats de la plantilla, agarrava a Pep de l´americana i li deia en un dels moments de més eufòria del barcelonisme en els últims anys, “Mister hem de fer canvis per a perdre temps, mister hem de perdre temps” (Sí, ho he escrit en català per com supose que sabreu silvinho parla un català quasi perfecte).
Això sols passa a un equip que està enxufat, a un equip campió, a un equip que com es comença a albirar, va a fer història.
Però a aquell mateix moment, sol, a l´altra punta del terreny de joc està el porter del Barça. Sí, el del debat constant, el que cada vegada que els seus companys marquen un gol fa el mateix ritual… Camina cap endarrere, d´espatlles, es gira, bota, toca el travesser, es torna a girar cap als seus company i els aplaudeix…Sí, el del debat constant…
Doncs bé, eixe debat s´ha acabat. Eixe Sr. És diu Victor Valdés, i és el porter del Barça… En la dificultat que comporta ser porter del Barça…I a la final de París ens va donar la 2ª Champions i a esta eliminatòria, sense cap mena de dubte, ha sigut el jugador més determinant. Es diu Victor Valdés, i és el porter del Barça… i si senyors, també és del planter… Com Messi, Iniesta, Xavi, Bojan, Busquets, Piqué (Autèntica revelación de la temporada) etc, etc etc…
El futbol estima el futbol, i es de ben parits el ser agraïts. I amb Victor Valdés en particular se n´ha sigut de desagraït, i molt. De tota manera no vull semblar oportunista (perquè la gent que m´envolta sap que no ho sóc) ni vull centrar –me en retrets fora de lloc en un moment com este, tan important per a la parròquia culé.
El futbol estima el futbol i el futbol és el Barça… Al Madrid sols li restava l´èpica, l´heroica, i anit un equip com mai s´ha vist, un equip compromés, que persisteix i persiteix, li la va robar…
Anem cap a Roma. Anem cap a Roma amb l´ànima del millor club, del millor futbol del món.
Anem cap a Roma amb la mateixa ànima amb que Don Andres Iniesta va xutar el baló, amb l´ànima del Barça i del que significa aquest Club.
Visca el Barça!
Jaume Ibáñez i Espert
Soci de la “ Penya Bercelonista El Paler 1905” València 7 de maig de 2009 | |
|
| |
pedro sanchez Muntanyer
| Assumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES! Dt Jun 02, 2009 12:56 am | |
| Amics preparem la primera gala del CAN?
salut i mandanga! | |
|
| |
pedro sanchez Muntanyer
| Assumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES! Dg Jun 28, 2009 7:25 pm | |
| Amics cal revitalitzar el forum i insistisc en preparar una festeta que crec que ens la mereixem...
com ho veieu?
salut i mandanga | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES! | |
| |
|
| |
| NO PLOREU VIDES MEUES! | |
|