Col.lectiu Amics de la Natura
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Col.lectiu Amics de la Natura

Sports, viatjes, muntanya...
 
ÍndexÍndex  PortalPortal  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Himne del CAN

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
trampero
Administrador
trampero


Masculí
Nombre de missatges : 150
Age : 49
Localización : Alginet
Registration date : 20/09/2008

Himne del CAN Empty
MissatgeAssumpte: Himne del CAN   Himne del CAN Icon_minipostedDl Gen 12, 2009 4:52 pm

Vos propose un joc per compondre la lletra del que serà el nostre himne des d'ara.
Cada un escriurà dos frases, el següent en postejar escriurà la següent, tenint en compte la rima i totes aquestes coses. La lletra de la cançó ha de tenir un significat coherent en correspondència amb el tema del CAN, les excursions, natura, propòsits del col·lectiu, etc. . .
Recordeu que quanta més caspa millor...

Començe jo!

Sempre al peu de la muntanya
Excursionistes, amics del CAN
Tornar a dalt Ir abajo
https://colnatura.forocatalan.com
Ye que s
Invitat




Himne del CAN Empty
MissatgeAssumpte: No me deixa registrar-me   Himne del CAN Icon_minipostedDt Gen 13, 2009 1:23 pm

Pos no serà reinvècil el aparell este... no diu que ja hi ha un tipo registrat amb el meu correu electrònic...? Algún técnico por ahí?... que me pueda mirar esto? qué me pasa doctor?...

Besets a tots...

PD: Si este mensaje llega a buen destinatario "me doy con un canto en los dientes" (como dijo el trampero).

J.A.A.C.C.A. (Julianet el Artista Again Conocido Como Antón)
Tornar a dalt Ir abajo
Yo altra
Invitat




Himne del CAN Empty
MissatgeAssumpte: Açò ja va funcionant...   Himne del CAN Icon_minipostedDt Gen 13, 2009 1:34 pm

Jejeje...veig que açò ja va funcionant...(crec). Al menys he vist el comentari publicat (noseon, però publicat)...

Bueno com estàn les camiues?...jo encara tinc algunes "agujetes", de la eixideta del diemenge, no se valtros, però...me doy cuenta que los años no pasan en Valde (linares), encara que igual son los kilos (com dirien els de Fontvella), que va a ser eso... ya te lo digo yo.

En fi colibrí, com que no tinc internete a casa, i no podré tornar a entrar al Foro (polar) fins el dijous, a veure si me podeu dir alguna coseta al respecte del mail, i en tot cas, si ho torne a intentar i nada, me faré una adreça nova i au cacau.


PD: AH per cert! ja sé que "reinvècil" no s'escriu així, però tè més credibilitat...itat?... (no, la vitat és que m'había colat...jejeje)
Tornar a dalt Ir abajo
trampero
Administrador
trampero


Masculí
Nombre de missatges : 150
Age : 49
Localización : Alginet
Registration date : 20/09/2008

Himne del CAN Empty
MissatgeAssumpte: Re: Himne del CAN   Himne del CAN Icon_minipostedDt Gen 13, 2009 4:29 pm

Ye que s escrigué:
Pos no serà reinvècil el aparell este... no diu que ja hi ha un tipo registrat amb el meu correu electrònic...? Algún técnico por ahí?... que me pueda mirar esto? qué me pasa doctor?...

He estat revisant el panell d'administració i no he trobat a ningú amb el teu correu ni res estrany.
Una de dos... o eres un negat amb això de la tecnologia o tens algun tipus de problema amb el teu correu electrònic. Crea't un altre correu, que és gratis, per donar-te d'alta en el fòrum. Total, per al que serveixen els correus electrònics...
Tornar a dalt Ir abajo
https://colnatura.forocatalan.com
trampero
Administrador
trampero


Masculí
Nombre de missatges : 150
Age : 49
Localización : Alginet
Registration date : 20/09/2008

Himne del CAN Empty
MissatgeAssumpte: Re: Himne del CAN   Himne del CAN Icon_minipostedDt Gen 13, 2009 4:34 pm

Bo, a vore qui s´anima amb açó de la lletra del himne del CAN...

Per ara la cosa anava així:

Sempre al peu de la muntanya
Excursionistes, amics del CAN
Tornar a dalt Ir abajo
https://colnatura.forocatalan.com
rosabeni
Invitat




Himne del CAN Empty
MissatgeAssumpte: himne   Himne del CAN Icon_minipostedDt Gen 13, 2009 4:56 pm

Ací teniu algún altre troset per al himne a valorar per el mestre compositor ???.

amb bota o espardenya
no trobem impediment
calor, vent o pluja
no ens aturen, som del CAN

Jo tinc algunes fiblades a les "garretes", peró em va agradar molt l'eixida y la tenacitat front a les inclemències del temps.
A la propera que hi puga anar i si no fa encara caloreta, jo porte un termos amb xocolata calenta.
Tornar a dalt Ir abajo
trampero
Administrador
trampero


Masculí
Nombre de missatges : 150
Age : 49
Localización : Alginet
Registration date : 20/09/2008

Himne del CAN Empty
MissatgeAssumpte: Re: Himne del CAN   Himne del CAN Icon_minipostedDt Gen 13, 2009 10:54 pm

rosabeni escrigué:
Jo tinc algunes fiblades a les "garretes", peró em va agradar molt l'eixida y la tenacitat front a les inclemències del temps.
A la propera que hi puga anar i si no fa encara caloreta, jo porte un termos amb xocolata calenta

La veritat és que va ser una bona eixida, a mi també em va agradar molt el puntet que li donava el clima extrem.
Per cert, esperem ansiosos eixa xocolata calenteta...
Tornar a dalt Ir abajo
https://colnatura.forocatalan.com
trampero
Administrador
trampero


Masculí
Nombre de missatges : 150
Age : 49
Localización : Alginet
Registration date : 20/09/2008

Himne del CAN Empty
MissatgeAssumpte: Re: Himne del CAN   Himne del CAN Icon_minipostedDt Gen 13, 2009 10:55 pm

Batiste en un altre fil... escrigué:
DESPRÉS DE LES PRIMERES FRASES DE MIKI VAN LES DE BATISTE I DE MOMENT EL HIMNE QUEDA AIXÍ EN ESPERA DE QUE ALGU AMB COLLONS O FIGA HO SEGUISCA:

Sempre al peu de la muntanya.
Excursionistes, amics del C.A.N.
De bon matí sen's apega la pestanya,
pero amb vent , neu i pluja es reuneix el CLAN.

ARA VAS I LA CASCAS! QUE VOS A PAREGUT MORRUT...


Be, la cosa quedaria així...

Sempre al peu de la muntanya
Excursionistes, amics del CAN
De bon matí sen's apega la pestanya,
Pero amb vent , neu i pluja es reuneix el CLAN
Amb bota o espardenya
No trobem impediment
Calor, vent o pluja
No ens aturem, som del CAN
Tornar a dalt Ir abajo
https://colnatura.forocatalan.com
pedro sanchez
Muntanyer
pedro sanchez


Masculí
Nombre de missatges : 127
Age : 48
Localización : Preston High (Idaho)
Registration date : 21/09/2008

Himne del CAN Empty
MissatgeAssumpte: Re: Himne del CAN   Himne del CAN Icon_minipostedDj Gen 15, 2009 2:28 pm

Sempre al peu de la muntanya
Excursionistes, amics del CAN
De bon matí sen's apega la pestanya,
Pero amb vent , neu i pluja es reuneix el CLAN

Amb bota o espardenya
No trobem impediment
Calor, vent o pluja
No ens aturem, som del CAN


Aço seria la 1ª tornada

No hi ha cim que es resistexca
ni casola ni perol
hi haja neu, hi haja ventisca
la natura ens dona consol


continuarem pegant-li voltes a la cosa... endavant el nostre himne

força i honor
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/bohemiet
nosticre
Invitat




Himne del CAN Empty
MissatgeAssumpte: himne   Himne del CAN Icon_minipostedDj Gen 15, 2009 8:12 pm

Crec que és important no oblidar unes estrofes corals del tipus:

lalalalalalalalalaaaa
lalalalalalalaaaaaaa
lalalalalalalalalaaaa
lalalalalalalaaaaaaa

I tampoc estaría mal un:

Mmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmm
Mmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmm

en plan solemne...
Tornar a dalt Ir abajo
pedro sanchez
Muntanyer
pedro sanchez


Masculí
Nombre de missatges : 127
Age : 48
Localización : Preston High (Idaho)
Registration date : 21/09/2008

Himne del CAN Empty
MissatgeAssumpte: Re: Himne del CAN   Himne del CAN Icon_minipostedDv Gen 16, 2009 1:18 pm

esta molt be aixo del la la la la
si fem una canço pop quedara especial...

salutacions i endavant
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/bohemiet
sergioppunto
Moderador
sergioppunto


Nombre de missatges : 47
Registration date : 27/09/2008

Himne del CAN Empty
MissatgeAssumpte: Re: Himne del CAN   Himne del CAN Icon_minipostedDl Gen 19, 2009 12:52 am

açò té molt bona pinta amics...sou tots un iluminats de la lírica...lou reed y Dylan estan acollonats per la competencia. Be, jo crece que amb el material que hi ha, ja puc començar a fer cosas...com sabeu tots el lletristes, fer una cançó (musica) quan primer s'ha fet la lletra, requerirà una readaptació...espere puga ser allò més fidel possible al talent ací habeu demostrat.
Quan tinga coses les faré arribar a la cúpula de CAN, President i Tramper, per a la vostra primera impressió. En cas, de la vostra aprobació, finalment arribará a la resta dels mortals del CAN perque si o si, l'accepten como el seu himn. Os pereix???
Ale, bona setmana a tots i larga vida al CAN Shocked
Tornar a dalt Ir abajo
trampero
Administrador
trampero


Masculí
Nombre de missatges : 150
Age : 49
Localización : Alginet
Registration date : 20/09/2008

Himne del CAN Empty
MissatgeAssumpte: Re: Himne del CAN   Himne del CAN Icon_minipostedDt Gen 20, 2009 2:19 am

Senyor sergioppunto, pot començar la mascletà!
Tornar a dalt Ir abajo
https://colnatura.forocatalan.com
Batiste
Moderador
Batiste


Masculí
Nombre de missatges : 128
Age : 52
Localización : Portella de Severino
Registration date : 22/09/2008

Himne del CAN Empty
MissatgeAssumpte: Re: Himne del CAN   Himne del CAN Icon_minipostedDt Gen 20, 2009 12:56 pm

DESPRÉS DE VORE COM VA L'HIMNE ESTIC ACOLLONAT, NO SÉ SI M'ENRECORDARÉ D'UNA LLETRA TAN LLARGA. A VORE SI AL PROPER ENCONTRE JA LA CANTEM, PER TANT CALDRIA QUE ALGÚ LA PENJARA COMPLETA AMB TORNADES I VINGUDES INCLOSES PER A QUÈ LA TROPA SE LA VAJA ENSENYANT. AÇÒ ESTA AGAFANT UN NIVELL ESTRATOSFÈRIC, SOLS HEM FALTA SENTIR LA MÚSICA PER A FER-ME UN FLOC AL CALÇOTET QUE NO ME'L LLEVA NI EL CALVO DE DON LIMPIO.... ALAPUES!
Tornar a dalt Ir abajo
trampero
Administrador
trampero


Masculí
Nombre de missatges : 150
Age : 49
Localización : Alginet
Registration date : 20/09/2008

Himne del CAN Empty
MissatgeAssumpte: Re: Himne del CAN   Himne del CAN Icon_minipostedDt Gen 20, 2009 4:57 pm

Fins que sergioppunto no haja polit la lletra, en consecuència amb la melodia, no la podrem penjar. La última paraula la té el nostre amic sergioppunto...
Tornar a dalt Ir abajo
https://colnatura.forocatalan.com
pedro sanchez
Muntanyer
pedro sanchez


Masculí
Nombre de missatges : 127
Age : 48
Localización : Preston High (Idaho)
Registration date : 21/09/2008

Himne del CAN Empty
MissatgeAssumpte: Re: Himne del CAN   Himne del CAN Icon_minipostedDc Gen 28, 2009 4:35 pm

Benvolguts amics!
el nostre himne va en marxa... hi ha xicotets problemes tecnics a l´estudi de grabacio del sr del gas... una vegada solucionats continuarem el treball dels nostre himne... que ja posats... propose que es presente de manera oficial a la gala festa del CAN.

salut i llibertat
força i honor
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/bohemiet
sergioppunto
Moderador
sergioppunto


Nombre de missatges : 47
Registration date : 27/09/2008

Himne del CAN Empty
MissatgeAssumpte: Re: Himne del CAN   Himne del CAN Icon_minipostedDj Gen 29, 2009 1:12 am

espere solucionar els problemes tecnics el mes prompte possible...pero nos vos preocupeu, el himne del CAN estarà a punt quan els virus informatcis em deixen en pau (sergi pau) Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
pedro sanchez
Muntanyer
pedro sanchez


Masculí
Nombre de missatges : 127
Age : 48
Localización : Preston High (Idaho)
Registration date : 21/09/2008

Himne del CAN Empty
MissatgeAssumpte: Re: Himne del CAN   Himne del CAN Icon_minipostedDj Gen 29, 2009 1:45 pm

Benvolgut amic del gas!

m´agradaria felicitar-lo pel jocos acudit del post anterior i aprofite tambe per a fer-ho pel nostre himne... que de segur sera magic e inoblidable.

L´enhorabora sr Mas.

Salu i llibertat
Força i honor
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/bohemiet
sergioppunto
Moderador
sergioppunto


Nombre de missatges : 47
Registration date : 27/09/2008

Himne del CAN Empty
MissatgeAssumpte: Re: Himne del CAN   Himne del CAN Icon_minipostedDv Gen 30, 2009 1:20 am

se que ha sigut un acudit molt gran i gracios, como jo soc, ja sabeu...tan sols es pot comprar amb l'envergadura del que sera el himne del CAN...
Tornar a dalt Ir abajo
pedro sanchez
Muntanyer
pedro sanchez


Masculí
Nombre de missatges : 127
Age : 48
Localización : Preston High (Idaho)
Registration date : 21/09/2008

Himne del CAN Empty
MissatgeAssumpte: Re: Himne del CAN   Himne del CAN Icon_minipostedDl Feb 16, 2009 12:46 pm

esperem ansiosos el seu treball amic sergio.p... ja sap que te tot el suport de la secretaria d´organitzacio, que confia cegament amb les seues habilitat per al noble art del bel cant...

si necesita cap ajuda sap que estem a la seua disposicio...

salut y R&R
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/bohemiet
Contenido patrocinado





Himne del CAN Empty
MissatgeAssumpte: Re: Himne del CAN   Himne del CAN Icon_miniposted

Tornar a dalt Ir abajo
 
Himne del CAN
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Col.lectiu Amics de la Natura :: Frikerio! :: Frikerio en general...-
Canviar a: