| MOCIÓ DE CENSURA | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Batiste Moderador
Nombre de missatges : 128 Age : 53 Localización : Portella de Severino Registration date : 22/09/2008
| Assumpte: MOCIÓ DE CENSURA Dt Des 16, 2008 11:33 am | |
| PAREIX SER QUE HI HA UNA MOCIÓ DE CENSURA CAP AL SECRETARI GENERAL D'ORGANITZACIÓ; UNIÓ FENOSA HA FET UNA OPA HOSTIL PER A DESVANCAR AL SECRETARI GENERAL D'ORGANITZACIÓ (ENTRE ALTRES CÀRRECS) I A CANVI TÉ QUE VESTIR-SE DE XIQUET DE LA POSTGUERRA I ETC... BÉ DESDE MAPFRE S.A. CIA. DE SEGUROS I REASEGUROS A PRIMA FIJA I GRUPO CAJA-MADRID HOLDING, TAMBÉ FEM UNA OPA HOSTIL PERÒ CAP ALS QUE TENEN FOTOS I NO LES SOLTEN, PER TANT, ENS VOREM ALS JUJATS A FINAL D'ANY PER ACLARIR QUE PASA AMB EL TRÀFIC DE FOTOS QUE ESTÀ MÉS ESTANCAT QUE UNA MERDA EN LA MEUA FOSA ASÉPTICA... SALUT I LLIBERTAT! | |
|
| |
trampero Administrador
Nombre de missatges : 150 Age : 50 Localización : Alginet Registration date : 20/09/2008
| Assumpte: Re: MOCIÓ DE CENSURA Dt Des 16, 2008 4:44 pm | |
| Sembla ser que el senyor Sergio Pablo Mas Denia, un dels "directius" d'Unió Penosa, vol fer-se amb algun dels càrrecs del CAN sense l'acord de l'alta directiva del col·lectiu. Caldrà fer referèndum i recórrer a votació per vore si els accionistes del col·lectiu estimen o no vendre les seues accions. Açò portarà cua senyors, estem davant el primer intent de cop d'estat del nostre benvolgut CAN. Tenim les hosts preparades per si hi ha ondanades d'hòsties.
Batiste, ves afilant la corbella que segur que hi ha que tallar colls... | |
|
| |
sergioppunto Moderador
Nombre de missatges : 47 Registration date : 27/09/2008
| |
| |
trampero Administrador
Nombre de missatges : 150 Age : 50 Localización : Alginet Registration date : 20/09/2008
| Assumpte: Re: MOCIÓ DE CENSURA Dt Des 16, 2008 10:25 pm | |
| Amic Sergiopé, no deixaré la nostra empresa a les mans d'especuladors de saló com vostè i davant aquesta submissió, em veig en l'obligació de prendre mesures dràstiques. Després d'una reunió a porta tancada amb la directiva del CAN, hem previst un ESCALONAMENT DE LA JUNTA DIRECTIVA. Així ens atrinxerarem i vostè haurà d'esperar més temps del previst per estructurar la junta directiva. Si açò no l' atura en el seu afany de dominació, ens vorem obligats a recórrer a la DEFENSA PAC MAN i passarem a ser nosaltres els atacants comprant les accions de la seva empresa. A com estan les accions d'Unió Fenosa? No sé si el CAN disposa d'actiu suficient però vendrem els nostres cossos si fa falta... Ah! i li recordem que vostè encara es un DOMINGUERO | |
|
| |
sergioppunto Moderador
| Assumpte: Re: MOCIÓ DE CENSURA Dc Des 17, 2008 12:33 am | |
| ahi m'has donat....lo de dominguero assenyalat m'ha fet molt de mal...encara que he de reconeixer que m'he rigut molt he de reconeixer que has estat molt gracios i ha sigut un colp d'autoritat per la teua banda. Pero al cap i a la fi, pots tindre segur que aÇo no va a quedar aixi, i prompte contactaré amb els meus assesors i departament juridic per a pendre medides legals (o ilegals si cal) per a conseguir l teu cap. El CAN es una vergonya i els reixos son els pares. No tingus dubtes que vaig a per tu amic. | |
|
| |
trampero Administrador
| Assumpte: Re: MOCIÓ DE CENSURA Dc Des 17, 2008 4:20 pm | |
| El meu cap no està en venda i està molt ben ancorat a la resta del cos. Benvolgut amic, si el vols et costarà molta feina, no pense dimitir... Fes el que hagis de fer, m'agradarà vore fins on ets capaç d'arribar per aconseguir tan gran empresa. | |
|
| |
trampero Administrador
| Assumpte: Re: MOCIÓ DE CENSURA Dc Des 17, 2008 4:59 pm | |
| I com sé que en el fons t'agrada ser un dominguero, ací te porte un decàleg per a que no et mates en l'intent.
1 Procura d'anar sempre a la muntanya amb un grup nombrós i sorollós.
2 Fes del camp la teua casa. Per tant, porta cadires, taules i termos. Porta també coses innecessàries com aparells de música, cartes i electrodomèstics.
3 Porta el telèfon mòbil sense bateria. Allò de perdre's sol li passa als tontaines.
4 Passa de la informació meteorològica perquè la meitat de les vegades falla i l'altra meitat és mentida.
5 Fes molt de soroll perquè les bèsties salvatges no s'acosten. A més, el soroll és sinònim de diversió.
6 Les fonts no estan per beure, estan per regar a la resta de domingueros.
7 Arranca el màxim de matolls i branquetes que trobes perquè els teus col·legues vegen que has estat al camp.
8 Treu- li rendiment al teu vehicle. No hi ha res més tranquil que recórrer una pista forestal amb la música de Kiss Fm.
9 El millor camí és la drecera, encara que acabis perdent-te, l'important és caminar tan poc com es puga.
10 Les farmacioles són per a frikis i gais. El cartró de Don Simon té també propietats desinfectants. | |
|
| |
Batiste Moderador
Nombre de missatges : 128 Age : 53 Localización : Portella de Severino Registration date : 22/09/2008
| |
| |
sergioppunto Moderador
| Assumpte: Re: MOCIÓ DE CENSURA Dc Des 17, 2008 10:14 pm | |
| d'això es tracta amic Batiste. Sense fer mal, açò no té gracia. Veig que no et possiosiones. Ho entenc però em prepararé unes propostes per a cap d'any que eixiré per la porta gran del xalet de Patri. Tots fent rascar les seues goles allò de '' SERGIO P. PRESIDENCT, SERGIO P. PRESIDENT'' i a continuación...''TRAMPER VESTE`N A FER LA MAR ESTAFAOR D'ALGINET''...serà molt gran. Per cert, els consells que dones amic Tramper estan prou be, però com sempre, desvies el focus d'atenció...la veritat, l'única veritat es que EL CAN ARA PER ARA ES UNA VERGONYA. VESTE'N A CASA JA!!! | |
|
| |
trampero Administrador
| Assumpte: Re: MOCIÓ DE CENSURA Dc Des 17, 2008 10:49 pm | |
| Bé, seguint el consell del senyor president del CAN, el poder del qual és absolut i irreemplaçable, vaig a esperar a la presentació de propostes per actuar en correspondència amb les lleis que ens emparen. Está clar que les dues parts tenim bones idees a les butxaques i algun as que un altre a la mànega, si no fora així, aquesta OPA per part del senyor Sergiopé seria més que una trama per fer-se amb el poder pel mig de sinistres arts. Que així siga, presentaré la meua proposta el dia de cap d'any, més un dossier explicatiu de per què No ha de ser el nostre il·lustre amic candidat a cap càrrec que implique un mínim de responsabilitat. | |
|
| |
pedro sanchez Muntanyer
Nombre de missatges : 127 Age : 48 Localización : Preston High (Idaho) Registration date : 21/09/2008
| Assumpte: Re: MOCIÓ DE CENSURA Dt Gen 06, 2009 3:38 pm | |
| Benvolguts amics! m´agradaria dir que vaig estar present al parlament que el sr trampero va efectuar la nit de cap d´any i vull felicitar-lo per la coherencia i la retorica de les seues paraules. Vaig trobar en falta la presencia del sr mas denia... aixi que espere el seu discurs rebatent les paraules de l´oponent el sr trampero.
Espere un debat fluit i interesant ansiosament.
Tambe m´agradaria dir que a banda dels discursos i debats estan els fets consumats a la muntanya (que al cap i a la fi es del que va tot aço... i ahi el sr mas denia encara ha de fer molta feina).
amics sabeu que per circunstancies de la meua merda de treball femater no puc "acodir" a les eixides molt al meu pesar, pero estic amb vosaltres...
una abraçada cordial | |
|
| |
pedro sanchez Muntanyer
Nombre de missatges : 127 Age : 48 Localización : Preston High (Idaho) Registration date : 21/09/2008
| Assumpte: Re: MOCIÓ DE CENSURA Dt Gen 06, 2009 3:39 pm | |
| amics perdoneu el lapsus... pregue al sr moderador que esborre el missatge de el meu alter ego bohemiet...
salutacions | |
|
| |
trampero Administrador
| Assumpte: Re: MOCIÓ DE CENSURA Dc Gen 07, 2009 10:27 pm | |
| Com tu bé dius, amic pedro, faltava el senyor Mas Dènia en el parlament. Esperem tots (jo el que més) que el susdit rebata prompte els punts de vista exposats el dia del delicte.
A vore si te pots escapar un diumenge i ens delectes amb la teua inestimable presència. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: MOCIÓ DE CENSURA | |
| |
|
| |
| MOCIÓ DE CENSURA | |
|