Col.lectiu Amics de la Natura
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Col.lectiu Amics de la Natura

Sports, viatjes, muntanya...
 
ÍndexÍndex  PortalPortal  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 LA MAQUINA DEL TEMPS

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Batiste
Moderador
Batiste


Masculí
Nombre de missatges : 128
Age : 52
Localización : Portella de Severino
Registration date : 22/09/2008

LA MAQUINA DEL TEMPS Empty
MissatgeAssumpte: LA MAQUINA DEL TEMPS   LA MAQUINA DEL TEMPS Icon_minipostedDt Nov 18, 2008 12:36 pm

MOLT GRAN TRAMPER , MOLT GRAN! QUAN TINGUES LA MAQUINETA DEL TEMPS PREPARAETA LI FIQUES UNS 10000 ANYS A.C. I ENS N'ANEM AMB ELS DINOSAURES QUE SEGUR QUE TENEN MÉS TRELLAT I AHÍ LA BROSETA I LA FRUTA NO ESTAVA CONTAMINADA, ARA SI L'AJUSTES BÉ ENCARA PODREM TROBAR ALGUNA HOMINIDA PER A NO PASAR FAM DE L'ALTRA.... ANIM! SI ET FALTA ALGUNA PEÇA DIS-M'HO QUE JO AHÍ EN EL HORT EN LA CASETA DELS TRASTOS TINC COSES QUE JA NI ES FABRIQUEN... ALA CRACK! PER CERT L'ENERGIA DE LA MAQUINA QUE SIGA DE FONT ECOLÒGICA QUE PA TORNAR NO TROBAREM GASOLINA.....
Tornar a dalt Ir abajo
trampero
Administrador
trampero


Masculí
Nombre de missatges : 150
Age : 49
Localización : Alginet
Registration date : 20/09/2008

LA MAQUINA DEL TEMPS Empty
MissatgeAssumpte: Re: LA MAQUINA DEL TEMPS   LA MAQUINA DEL TEMPS Icon_minipostedDt Nov 18, 2008 4:30 pm

Tranquil home, que la font d'energia serà totalment ecològica i a més a més autònoma i renovable. Es tracta d'un "Estratocolector Bussard", que permet d'anar recollint hidrogen del medi, de manera que la màquina va fabricant el seu propi combustible durant el viatge.
És un sistema de propulsió i maniobra constituït per un impulsor de fusió. Aquest motor, està basat en la fusió d'àtoms lleugers d'hidrogen i deuteri per formar heli.

Per ara només em falten unes coses, a vore si les tens per casa...

Un Condensador de Fluzo.
200 grams de Niobi.
100 grams de Tàntal.
Un mesurador d'espai quàntic.
Un generador d'anvers de llum de punt quàntic.
Tornar a dalt Ir abajo
https://colnatura.forocatalan.com
 
LA MAQUINA DEL TEMPS
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» LA MAQUINA DEL TEMPS II

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Col.lectiu Amics de la Natura :: Frikerio! :: ¿Què et preocupa?-
Canviar a: