| Passatges de la història. | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
trampero Administrador
Nombre de missatges : 150 Age : 50 Localización : Alginet Registration date : 20/09/2008
| Assumpte: Passatges de la història. Ds Oct 04, 2008 2:46 am | |
| Bé, en principi aiçò és una crida als fans dels passatges de la història, entre els que m'incloc...
¿Quins tres passatges cregueu que estarien bé per a aquesta temporada?
¿Quins tres passatges són els vostres preferits?
A vore... A mi m'agradaria sobre manera un passatge del duel d´OK Corral. També alguna cosa sobre el B-29 Enola Gay i el llançament de la Bomba H en Hiroshima. Finalment, alguna cosa més sobre Tartesos i els seus enigmes, amb l'anterior es queda la cosa un poquet curta...
Els meus passatges favorits són, sense dubte el de Billy el Niño, Madame Pompadour (quina tia!) i Hellen Keller (era cega o sorda? o noctàmbula??) | |
|
| |
pedro sanchez Muntanyer
Nombre de missatges : 127 Age : 48 Localización : Preston High (Idaho) Registration date : 21/09/2008
| Assumpte: Re: Passatges de la història. Dl Oct 06, 2008 1:54 am | |
| Ola amics! Respecte a nous passatges la cosa esta quasi impossible... estic sentint totes les nits el programa en directe, i com l´any passat, estas reposant, i crec que reposaran per sempre el que ens va deixar el mestre... a mes em sembla una gran idea... no seria el mateix... Aixi que continuarem disfrutant del meravellos llegat que ens ha deixat el mestre... Pero ja posat m´agradaria que el mestre em contara les guerres de germania al regne de valencia, el descobriment per la marina britanica de les illes polinesies (Capita Cook), i i la guerra civil espanyola... Respecte als 3 passatges favorits la cosa esta complicada... hi has tnats i son tan bons... pero be, en triare 3 que be per unes raons o altres m´emocionen... Alejandro Magno, Les guerres samurais i Stalingrado... pero clar es tan dificill... un plaer amics raonar sobre estos temes... vaig a escoltar el programa que es la una menys deu... Salut amics! | |
|
| |
Kamesennin Mutenroshi Dominguero
Nombre de missatges : 18 Registration date : 15/01/2009
| Assumpte: Re: Passatges de la història. Ds Gen 24, 2009 2:13 pm | |
| Per mi estaríen: 1. El passatge que hiha al costat de la Plaza de Bous de València. 2. El passatger 57 de Wesley Snaips (o "huele las cartas" pa los d'aquí) 3. Alien el 8 passatger.
Cultureta que és uno...
Besets amics del rosal ventat. | |
|
| |
trampero Administrador
Nombre de missatges : 150 Age : 50 Localización : Alginet Registration date : 20/09/2008
| Assumpte: Re: Passatges de la història. Dg Gen 25, 2009 3:50 am | |
| - Kamesennin Mutenroshi escrigué:
- El passatger 57 de Wesley Snaips (o "huele las cartas" pa los d'aquí)
Muesly Snaips, que son uns cereals per a cagar agust... | |
|
| |
sergioppunto Moderador
Nombre de missatges : 47 Registration date : 27/09/2008
| Assumpte: Re: Passatges de la història. Dg Gen 25, 2009 4:50 pm | |
| que falta de respecte al mestre radiofonic....aixi no anem be Tramper. PROPOSTA PER AL CAN (a mes de totes les que ja duem), fer una serie de MANDAMENTS tipo como els de la iglesia...per exemple, un podria ser: 'NO UTILITZAR EL NOM DEL MESTRE EN VANO' (com es du vano en valencià??), be que os pareix??? | |
|
| |
trampero Administrador
| Assumpte: Re: Passatges de la història. Dg Gen 25, 2009 8:25 pm | |
| Tota la rao... me disculpe públicament pels meus actes blasfems i jure davant els monogràfics sagrats que no tornarà a passar...
(En vano) es podria traduir com "debades". | |
|
| |
sergioppunto Moderador
| Assumpte: Re: Passatges de la història. Dl Gen 26, 2009 12:07 am | |
| quina submissió...no esperava tal resposta... Be, que demà cal fer d'Espanya eixe gran gran pais que es...ens veiem | |
|
| |
Batiste Moderador
Nombre de missatges : 128 Age : 53 Localización : Portella de Severino Registration date : 22/09/2008
| Assumpte: Re: Passatges de la història. Dl Gen 26, 2009 9:33 pm | |
| QUE GRAN I QUINA DIPLOMÀCIA TÉ EL MEU SECRETARI GENERAL D'ORGANITZACIÓ I MIRA QUE ORGANITZA DE COLLONS. PAREIX QUE L'AJA ENSENYAT JO! | |
|
| |
trampero Administrador
| Assumpte: Re: Passatges de la història. Dl Gen 26, 2009 10:42 pm | |
| - sergioppunto escrigué:
- quina submissió...no esperava tal resposta...
No és submissió, com bé ha dit el nostre president, és diplomàcia. - Batiste escrigué:
- QUE GRAN I QUINA DIPLOMÀCIA TÉ EL MEU SECRETARI GENERAL D'ORGANITZACIÓ I MIRA QUE ORGANITZA DE COLLONS. PAREIX QUE L'AJA ENSENYAT JO!
Sempre és un plaer aprendre del millor... | |
|
| |
sergioppunto Moderador
| Assumpte: Re: Passatges de la història. Dt Gen 27, 2009 12:20 am | |
| diplomacia???? pufff, no tinc paraules. Qui s'inventà la diplomacia? quan de mal ha fet en tota la historia...el temps que hauriem guanyat | |
|
| |
trampero Administrador
| Assumpte: Re: Passatges de la història. Dt Gen 27, 2009 1:46 am | |
| Anomena'l-ho diplomàcia o pundonor, és el mateix. El cas és quedar bé i tot un senyor com tu ho hauria de saber... | |
|
| |
pedro sanchez Muntanyer
Nombre de missatges : 127 Age : 48 Localización : Preston High (Idaho) Registration date : 21/09/2008
| Assumpte: Re: Passatges de la història. Dc Gen 28, 2009 4:27 pm | |
| Amics de la natura!
Vull mostrar la meua energica repulsa a les paraules que s´han vertit es este fil contra una persona que, almenys per a este humil amic del progressisme i de la natura, mereix un respecte infinit. No vull polemitzar sobre este fet, aixi que no entrare a fer cap comentari mes al respecte... perque pense que el responsable de les paraules esta mes que arrepentit i de segur al moment de escriure-les no les sentia com a tals...
Unint estes paraules a les que he escrit al fil "no ploreu vides meues" en el que abogue per una estructuracio del nostre col.lectiu propose el seguent.
Crear un guardó simbòlic anomenat "Premi Juan Antonio Cebrian" per a la persona que ha treballat en el creixement del nostre col.lectiu i que s´entregaria en la gala-festa del CAN a realitzar a finals de la temporada muntanyera d´hivern, al mes de juny. (pot vore´s la proposta al fil "Gala-festa del CAN").
Sense mes que afegir, pose esta proposta a la seua disposicio i consideració... seria un gran detall del nostra col.lectiu cap a la memoria del mestre... aixi com per a la seua associacio cultural, en la que en cas de que el guardó es convertira en una realitat, ens posariem en contacte per a, de ben segur, mostrar-nos la seua satisfaccio.
salut i llibertat força i honor | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Passatges de la història. | |
| |
|
| |
| Passatges de la història. | |
|