Col.lectiu Amics de la Natura
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Col.lectiu Amics de la Natura

Sports, viatjes, muntanya...
 
ÍndexÍndex  PortalPortal  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 NO PLOREU VIDES MEUES!

Ir abajo 
+2
trampero
Batiste
6 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent
AutorMissatge
Batiste
Moderador
Batiste


Masculí
Nombre de missatges : 128
Age : 52
Localización : Portella de Severino
Registration date : 22/09/2008

NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES!   NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Icon_minipostedDc Gen 28, 2009 2:52 pm

PER CERT SE M'OBLIDAVA UN TEMA IMPORTANT QUE LA CUPULA HAURÀ DE TRACTAR AL DIANR DE LA PRÒXIMA EIXIDA AL MONTGO I NO ÉS MÉS QUE PENSE QUE ENS FA FALTA UN CRONISTA- TRESORER AL C.A.N. JA QUE JO NO SOC MOLT BÓ I MENRROTLLE MOLT DEGUT A LA GRAN QUANTITAT DE LLITERATURA I NOVEL.LA HIST`RICA DE LA QUAL M'HE NODRIT I PER LA QUANTITAT DE LLITERATURA BARATA QUE M'HE ENGOLIT. PEER TANT I COM NO VULL SER UN PESSAT IL.LEGIBLE BUSCAREM ALGÚ/UNA QUE TINGA LA CAPACITAT I LA VOLUNTAT DE SER EL/LA CRONISTE/TA OFICIAL DEL GRAN C.A.N. PENSEU QUE TENIM UN NOM DE CONQUERIDOR, EL MÉS GRAN DE TOTS GENGIS KAN .PER CERT HE CREAT UNA JUNTA D'INVESTIGACIÓ IMITANT AL P.P. MADRILENY QUE M'INFORMA DE LES VOSTRES ACTIVITAT PER TANT NO QUEDEU A ESQUENES DEL PRESIDENT PER A FER TRACTES QUE US POT COSTAR EL CÀRREC.... ELS TELÈFONS ESTAN PUNJATS , QUI AVISA NO ES TRAIDOR... THE PRESIDENT
Tornar a dalt Ir abajo
Batiste
Moderador
Batiste


Masculí
Nombre de missatges : 128
Age : 52
Localización : Portella de Severino
Registration date : 22/09/2008

NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES!   NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Icon_minipostedDc Gen 28, 2009 3:11 pm

TAMBÉ SE M'OBLIDAVA RECORDAR-VOS QUE FA FALTA UN RESPONSABLE DE GASTRONOMIA QUE AL SEU TEMPS HEM DE NOMENAR , HO DIC PER A QUÈ ANEU PENSANT CANDIDATS... SALUT I LLIBERTAT!
Tornar a dalt Ir abajo
Kamesennin Mutenroshi
Dominguero
Kamesennin Mutenroshi


Nombre de missatges : 18
Registration date : 15/01/2009

NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES!   NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Icon_minipostedDc Gen 28, 2009 3:58 pm

Ja veig que el Sr. Trampero no ha volgut traspasar la porta que vaig deixar oberta al retrobament i la cordialitat, i més encara, el que fa es opinar al respecte de les meues aptituts verbals (verborrea que diu ell), que si no son les aptituts de Don Camilo José Cela, (encara que jo també intente fer absorcions anals d'aigua...tot siga dit) si que s'apropen a les del gran Fernando Fernan Gómez... que si bé no tenen tanta profunditat, si que en tenen de contundència.

A més a més, el Sr. Trampero no es queda tranquil opinant al respecte de les meues aptituts verbals, sinó que s'envalentona i diu que utilitze la "subtileza"... mire vosté, si enviar algú "A LA MIERDA" com va fer Don Fernando Fernan Gómez, ho considera subtil, jo, sóc subtil. Però el que realment ha estat la meua intenció, i ho torne a repetir, no ha estat la subtilea, sinó la honestitat y la amistat, asumint el risc de dir-li a un amic i en este cas President d'aquesta asociació, el que he pensat que podía ser-li de més ajuda.

Després, el Sr. Trampero, no quedanse tranquil amb les seues opinions a la meua persona, s'interna encara més allà y em diu aquestes paraules "però tots coneixem de quin peu es dol. Als seus antecedents em remet quan dic, pense i sé que vostè el que vol és estar a l'olla de totes les vetllades hagudes i per existir (encara que no es trobe físicament) "
A este respecte dir-li, i esta vegada sí que vaig a fer ús dels meus coneixements de psicología, que estaría molt bé que revisara el concepte de "proyecció" (que no te res a veure amb una peli, ni amb la proyecció que feia el Karpof al Kaspàrof...)
I per estalviar-li la búsqueda, dir-li que la "projecció" psicològica és molt habitual en el esser humà, i que és el "posar-li al altre, algo que és de u mateix". En poques paraules, el que estic diguent és que el que realment vol estar a totes les olles és vosté i no tant jo (encara que reconèc que hi ha olles (o-yea-yea-lles) que si que m'agrada estar...)

Després em parla de "responsabilitat" que he demostrat no tindre... mire el que li dic... i sense ànim de donar lliçons a ningú: La responsabilitat és la "habilitat de donar resposta" i crec que li estic demostrant amb estos mails (és més, li ho he demostrat en tot el temps que ens coneguem) que sempre done resposta (inclús el silènci és una resposta, pequeño saltamontes).

Ara, si el que vosté Sr. Trampero me demana es "disponibilitat absoluta" ahí he de dir-li que no serà fàcil que jo la puga donar, perquè entre altres coses em considere i ara més que mai un "free bird" (interessant revisar el temazo de Lyner Skyner, i que no és el grup de música del director del cole de Bart). I si a això és ser un "anarquista de saló" com vosté m'acusa de ser...doncs venbinguda la anarquía. Però deixem dir-li que més li valdría ocuparse de les seus coses i no tant d'opinar i de voler manar dels altres perquè això es podría considerar "totalitarisme" o inclús "abús de poder".

I per si això no foratot, finalment el Sr. Trampero, intenta apaciguar les seues dures paráules amparant-se amb el càrrec que ostenta...mire, Sr. Trampero, està molt lleig això de "tirar la piedra y esconder la mano"... segur que quan jugabes de xicotet "a pillar" (encara que de gran també "has pillat" que ho sé), i estaven a punt d'agarrar-te, cridaves això de "casa !!!" per a salvar-te en l'últim moment. Doncs mire Sr. Trampero, això aquí no val... si diu alguna cosa ha de "responsabilitzar-se" del que a dit i no excusar-se amb cap càrrec "inmunitari" (que no estem a la ONU)

I el Sr. Trampero torna a insistir en dir-me que "Si vostè estima un càrrec, haurà de guanyar-se'l, i aquesta és una difícil empresa que haurà de portar com ESPASA DE DAMOCLES". Mire, Sr. Trampero, li ho torne a repetir que pareix que no s'entera... que de moment i conforme veig el panorama no estic interessat en CAP CÀRREC..., i que l'unica espasa que porte ara damunt...( no vaig a ser obsce)... es la ESPASA CALPE.

Sr. Trampero, crec que li he contestat a totes les "noves" acusacions" que m'ha fet, i li reitere les meues ganes d'aparcar la lluita, no obstant i si vosté insisteix en aquest camí, em veuré en la obligació de començar a "contra-atacar-li" al seu estil (que també sé fer-ho). No obstant, dir-li que mai s'han arribat a bones conclusions per aquest camí, i per eixa raó inste de nou a una mirada d'apacigüament i cordialitat.

Miren... i això ho dic en plural per als amics CANeros, ja els he dit que em reconec com a "free bird", per tant, a lo més que estaría interessat en arribar és a "freelance(erot)", és a dir, a treballar per al CAN desde la meua "independència" creativa i sindical. Al menys de moment, i fins que les aigües no baixen més manses. Més clar... (provoca resaca)

Amb l'esperança de temps millors.

Kamesennin Mutenroshi.
Tornar a dalt Ir abajo
pedro sanchez
Muntanyer
pedro sanchez


Masculí
Nombre de missatges : 127
Age : 48
Localización : Preston High (Idaho)
Registration date : 21/09/2008

NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES!   NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Icon_minipostedDc Gen 28, 2009 4:02 pm

al respecte de les ultimes intervencions, m´agradaria aportar la meua opinio que pense que milloraria l´organitzacio de esta ja de per si ben organitzada organitzacio...

pense que el repartiment de carrecs hauria de fer-se de manera oficial, es a dir, nomenament i funcions de cadascun dels membre electes, per a que pogueren desenvolupar la seua tasca d´una manera clara i directa...

aixi que propose que abans de res fem una llista de necessitats organitzatives per a estructurar el nostre col.lectiu... en primer lloc caldria crear una secretaría d´organització com a element de direcció i gestio, i en segon lloc una serie de branques de gestio directa, gastronomia, informacio i propaganda, logistica, protocol i events, etc...

una vegada dibuixat l´organigrama pensem i decidim les persones mes adequades per a cadascuna de les tasques i fem un acte de nomenament.

Tambe pense i m´agradaria deixar patent que em sembla totalment necessari fer una reunio fora del nostre habitat natural, la muntanya, per a ja ,de una per totes, funcionar com a el que som, un col.lectiu progresista de esquerres i verd.

ahi queda el meu punt de vista per a la reflexio...

Pd. em sembla molt be que s´utilitze esta eina que el progres ha posat al nostre abast per a la tontuna i la broma facil... pero, i en aço no vull crear cap polemica, pense que hauria de ser un vehicle de millora del nostre col.lectiu amb iniciatives com la que propose...

Salut i llibertat
Força i honor
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/bohemiet
Batiste
Moderador
Batiste


Masculí
Nombre de missatges : 128
Age : 52
Localización : Portella de Severino
Registration date : 22/09/2008

NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES!   NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Icon_minipostedDc Gen 28, 2009 7:31 pm

M'AGRADARIA DEMANAR DISCULPES AL SR. JUAN SANCHEZ PER HABER-LO NOMENAT DESENCERTADAMENT EN UN INTENT DE DONAR EXEMPLE ALS COMPANYS PER A QUÈ NO DIVAGUEN TANT NI QUE LA VERBORREA AMAGE LES REALITATS. RECONEC QUE VAIG UTILITZAR EL SEU NOM EN "VANO" PERÒ SENSE NINGÚN ANIM OFENSIU CAP A TAN IMPORTANT PERSONATGE DINS DEL COL.LECTIU I QUE TOTS DONEM PER SEGUR QUE LES SEVES APORTACIONS PASADES I FUTURES SERAN ESSENCIALS PER A L'ESDEVENIR D'AQUEST COL.LECTIU QUE ESTA AGAFANT MOLT DE VOL. I APROFITE PER SECUNDAR LES SEUES PARAULES RESPECTE A L'ESTRENA DEL HIMNE I A LA RESOLUCIÓ DEFINITIVA I ORGANITZACIÓ DE CÀRRECS I TASQUES , PER A PODER DEFINIR MILLOR QUINES SERÀN LES COMPETÈNCIES DELS DIRECTIUS DINS ELS QUALS CREC QUE VOSTÉ SR. JUAN SANCHEZ HAURIA D'ESTAR-HI. SALUT I LLIBERTAT!
Tornar a dalt Ir abajo
Kamesennin Mutenroshi
Dominguero
Kamesennin Mutenroshi


Nombre de missatges : 18
Registration date : 15/01/2009

NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES!   NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Icon_minipostedDc Gen 28, 2009 8:49 pm

Com es nota la sabiessa de Pere Sanxes als àmbits polítics i organitzatius... estic d'acord amb moltes coses de les que diu... no obstant, al respecte de tot açò que está passant, me venen de refiló uns pensaments, d'uns passatges de la peli "la vida de Brian"... si voleu saber de qué parle podeu veure-ho a:

http://es.youtube.com/watch?v=49fv2YUdSCk


Amb l'esperança d'un mon millor...

Kamesennin.
Tornar a dalt Ir abajo
Kamesennin Mutenroshi
Dominguero
Kamesennin Mutenroshi


Nombre de missatges : 18
Registration date : 15/01/2009

NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES!   NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Icon_minipostedDc Gen 28, 2009 8:55 pm

O millor encara revisar aquest:

http://es.youtube.com/watch?v=-tauoxUGIX4


Besos mil.
Tornar a dalt Ir abajo
Kamesennin Mutenroshi
Dominguero
Kamesennin Mutenroshi


Nombre de missatges : 18
Registration date : 15/01/2009

NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES!   NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Icon_minipostedDc Gen 28, 2009 9:01 pm

I encara millor aquestos dos últims:

http://es.youtube.com/watch?v=u8OiPbvvvAU

http://es.youtube.com/watch?v=UZemo9gbSmM



PD: Impresionant el que podem aprendre del FPJ (Frente Popular de Judea).

Besos mil i u.
Tornar a dalt Ir abajo
sergioppunto
Moderador
sergioppunto


Nombre de missatges : 47
Registration date : 27/09/2008

NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES!   NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Icon_minipostedDj Gen 29, 2009 1:14 am

els python fent de les seues...com diria el señor Pedro Sanchez...son mes gran que Asia
Tornar a dalt Ir abajo
trampero
Administrador
trampero


Masculí
Nombre de missatges : 150
Age : 49
Localización : Alginet
Registration date : 20/09/2008

NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES!   NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Icon_minipostedDj Gen 29, 2009 2:16 am

Kamesennin Mutenroshi escrigué:
A este respecte dir-li, i esta vegada sí que vaig a fer ús dels meus coneixements de psicología, que estaría molt bé que revisara el concepte de "proyecció" (que no te res a veure amb una peli, ni amb la proyecció que feia el Karpof al Kaspàrof...) .
Ja sabia jo que no tardaria vostè en empilar les seues habilitats per indagar al més hermètic racó del meu hipotàlam.

Kamesennin Mutenroshi escrigué:
dir-li que la "projecció" psicològica és molt habitual en el esser humà, i que és el "posar-li al altre, algo que és de u mateix". .
Tant de màster de l'univers i tantes persecucions en bicicleta a l'aguait de Jodorowsky per arribar a aquesta pobra conclusió?

Kamesennin Mutenroshi escrigué:
em parla de "responsabilitat" que he demostrat no tindre... mire el que li dic... i sense ànim de donar lliçons a ningú: La responsabilitat és la "habilitat de donar resposta" i crec que li estic demostrant amb estos mails .
La responsabilitat de la qui li parle no es demostra amb mails, aquest és el camí fàcil. Aquesta responsabilitat es demostra amb fets, cosa de la que fins el moment, vostè encara és verge.

Kamesennin Mutenroshi escrigué:
Ara, si el que vosté Sr. Trampero me demana es "disponibilitat absoluta" ahí he de dir-li que no serà fàcil que jo la puga donar, perquè entre altres coses em considere i ara més que mai un "free bird"

Por la boca muere el pez…

Kamesennin Mutenroshi escrigué:
Però deixem dir-li que més li valdría ocuparse de les seus coses i no tant d'opinar i de voler manar dels altres perquè això es podría considerar "totalitarisme" o inclús "abús de poder"..
Amic Kamesennin, com sempre vostè fent-se la pixa un embolic. En cap moment la meua intenció ha estat immiscir-me en la vida ni els assumptes dels altres, i molt menys disposar ni ordenar sobre cap més persona que no siga la meua. En tot moment, totes les meues paraules envers aquest fòrum van dirigides únicament al col•lectiu i els seus assumptes, cosa de la que vostè encara no sembla tenir massa concepte degut a la seua tardana incorporació.

Kamesennin Mutenroshi escrigué:
I per si això no foratot, finalment el Sr. Trampero, intenta apaciguar les seues dures paráules amparant-se amb el càrrec que ostenta...mire, Sr. Trampero, està molt lleig això de "tirar la piedra y esconder la mano"
No es tracta d'això. En cap moment m'he escudat en el meu càrrec, sinó tot el contrari. El mencionat càrrec és el que m'impedeix ser neutral de vegades i altres tantes trau el pitjor de mi. En qualsevol cas, em sent en l'obligació d'exercir de advocat del diable degut a aquest pes que porte amb orgull sobre la meua esquena. Que crega que me l'he guanyat no vol dir que me'l mereixca, aquesta opinió és exercici d'altres.

Kamesennin Mutenroshi escrigué:
crec que li he contestat a totes les "noves" acusacions" que m'ha fet, i li reitere les meues ganes d'aparcar la lluita, no obstant i si vosté insisteix en aquest camí, em veuré en la obligació de començar a "contra-atacar-li" al seu estil (que també sé fer-ho). No obstant, dir-li que mai s'han arribat a bones conclusions per aquest camí, i per eixa raó inste de nou a una mirada d'apacigüament i cordialitat.
No es tracta d'acusar, només és acusat qui té un delicte que confessar, es tracta de debatre, parlamentar i, com vostè bé diu, aquest és el meu estil, almenys el tinc.
D'altra banda està tot dit, queda aparcat el tema obrint una finestra a la cordialitat. Tinc obligacions envers aquest col•lectiu, les quals abrace de molt bon grau, però no em deixen temps per a altres nimietats com puguen ser aquestes discussions tipo bucle.

Saps que t´estime, però eres anormal…
Tornar a dalt Ir abajo
https://colnatura.forocatalan.com
trampero
Administrador
trampero


Masculí
Nombre de missatges : 150
Age : 49
Localización : Alginet
Registration date : 20/09/2008

NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES!   NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Icon_minipostedDj Gen 29, 2009 2:29 am

pedro sanchez escrigué:
pense que el repartiment de carrecs hauria de fer-se de manera oficial, es a dir, nomenament i funcions de cadascun dels membre electes, per a que pogueren desenvolupar la seua tasca d´una manera clara i directa...

aixi que propose que abans de res fem una llista de necessitats organitzatives per a estructurar el nostre col.lectiu... en primer lloc caldria crear una secretaría d´organització com a element de direcció i gestio, i en segon lloc una serie de branques de gestio directa, gastronomia, informacio i propaganda, logistica, protocol i events, etc...

una vegada dibuixat l´organigrama pensem i decidim les persones mes adequades per a cadascuna de les tasques i fem un acte de nomenament.

Tambe pense i m´agradaria deixar patent que em sembla totalment necessari fer una reunio fora del nostre habitat natural, la muntanya, per a ja ,de una per totes, funcionar com a el que som, un col.lectiu progresista de esquerres i verd

Estic d'acord. Hauríem de fer un referèndum i presentar candidats a tots els càrrecs per al col·lectiu.
La presidència és inamovible, el nostre president posseeix aquest càrrec i és personal i intransferible.
hauríem de fer un dossier amb tots els càrrecs disponibles i els candidats a cada càrrec. Aiçò s'ha de fer be amics, per a que després no deixe lloc al dubte.
Una gran idea benvolgut Pedro.
Tornar a dalt Ir abajo
https://colnatura.forocatalan.com
pedro sanchez
Muntanyer
pedro sanchez


Masculí
Nombre de missatges : 127
Age : 48
Localización : Preston High (Idaho)
Registration date : 21/09/2008

NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES!   NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Icon_minipostedDj Gen 29, 2009 1:39 pm

amics! Continuant amb la linea que vaig encetar ahir, i que veig que ha tingut una bona acollida, pensa que caldria començar presentant un organigrama del col.lectiu, com a primer pas abans de pensar en les persones mes ade

Vaig a exposar el meu parer al respecte.

Secretaria d´organitazcio


- Secretari d´organitzacio. (president)
- Coordinador
- 2 vocals (secretari - Tresorer)

Informació i Propaganda
Gastronomia
Logistica
Protocol i Events


Aixi "de bot i braç" es grans linies la meua idea d´organitzacio... espere doneu el vostre punt de vista per a poder millorar... avancem amics... avancem cap a un col.lectiu progressista, nacionalista, d´esquerres i verd...

Per cert una bona noticia... a ISLANDIA, pais amic del col.lectiu, les eleccions son al mes de maig... i els sondejos donen la victoria al Partit verd d´esquerres amb el 36% dels vots...
Visca Islandia verda i comunista!!!

salut i llibertat
força i honor
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/bohemiet
Batiste
Moderador
Batiste


Masculí
Nombre de missatges : 128
Age : 52
Localización : Portella de Severino
Registration date : 22/09/2008

NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES!   NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Icon_minipostedDj Gen 29, 2009 7:38 pm

HI HAN DOS CÀRRECS QUE ENCARA QUE SECUNDARIS S'HAURIEN D'AFEGIR PER A NO CARREGAR A ALGUNS MEMBRES I SERIEN EL DE RESPONSABLE DE REFORESTACIÓ (AQUEST COMPRARIA ELS ARBRES PER A REPLANTAR-LOS INTENTANT ADQUIRIR LA PLANTA ,ARBRE O ARBUST MÉS ADIENT A LA ZONA ON SERÀ PLANTAT) I EL CRONISTA OFICIAL DEL C.A.N. (REDACTARÀ LES CRÒNIQUES DE LES EIXIDES: AQUEST CÀRREC POT SER COMPARTIT PER DIVERSES PERSONES PER A NO CARREGAR LA CREATIVITAT). SALUT I LLIBERTAT!
Tornar a dalt Ir abajo
Kamesennin Mutenroshi
Dominguero
Kamesennin Mutenroshi


Nombre de missatges : 18
Registration date : 15/01/2009

NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES!   NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Icon_minipostedDj Gen 29, 2009 9:12 pm

I seguint amb allò d'aportar idees... ¿l'altra vegada parlareu de pujar una bota de vi , o això ho he somiat jo? ..., de tota manera no estaría malament, itat?...

Estaré unes díes sense entrar al (mutis por el) foro ... no parleu be de mí, que m'enteraré. Besets. Se os quiere...

Kaaaaaaa Meeeeeee.....Kaaaaaaaaa Meeeeeeeeeeeeeee!!! (estornut de Kamesennin)
Tornar a dalt Ir abajo
sergioppunto
Moderador
sergioppunto


Nombre de missatges : 47
Registration date : 27/09/2008

NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES!   NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Icon_minipostedDv Gen 30, 2009 1:23 am

ja estem a semifinals de la copa amics...VISCA EL BARÇA! cheers
Tornar a dalt Ir abajo
Batiste
Moderador
Batiste


Masculí
Nombre de missatges : 128
Age : 52
Localización : Portella de Severino
Registration date : 22/09/2008

NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES!   NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Icon_minipostedDj Feb 05, 2009 7:52 pm

BENVOLGUT KAMESENNIN, NO HAS SENTIT MAL , HI HA UNA PERSONA QUE EL C.A.N. VA CASTIGAR PER NO FER LA SEUA TASCA I EL CÀSTIG ÉS DUR UN TERMO AMB CARAJILLO, O UNA BOTA DE VI BEN PLENA. ESTAS VELL PERO L'ORELLA BEN SANA. PER ALTRA BANDA JA VORÀS COM ELS NOSTRES AMICS E AMATS ENS HAN ASIGNAT UN PARECIDOS "RASONABLES" QUE ET DESFAN LA RATLLA DEL MONYO I M'HAN TRET UNA FOTO MEUA QUE NI JO MATEIX LA RECONEC. COMPTE AMB ELS PROHOMS QUE TENEN MÉS RECURSOS QUE MACGUIBER EN UN TALLER. TAMBÉ HE DE RECONÈIXER QUE EL FUTUR VICEPRESIDENT M'HA DIT QUE ANIREM VEIENT PARECIDOS "RASONABLES" DE TOTHOM, AIXÒ ALMENYS PALIA LA BRUTALITAT DEL MEU "PARECIDO"..... SALUT I LLIBERTAT! O FORÇA I HONOR! (ELEGEIX)
Tornar a dalt Ir abajo
pedro sanchez
Muntanyer
pedro sanchez


Masculí
Nombre de missatges : 127
Age : 48
Localización : Preston High (Idaho)
Registration date : 21/09/2008

NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES!   NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Icon_minipostedDj Feb 05, 2009 8:43 pm

benvolguts senyors! Tornant a les meues respostes anteriors propose que el propoer diumenge 15 de febrer es pose data per a una reunio del CAN fora d´horari de muntanya per configurar l´equip que conduira les regnes d´este col.lectiu progressista, nacionalista, d´esuqerres.

Visca la terra! LLiure!
Visca la terra! LLiure!
Visca la terra! LLiure!
Visca visca visca! Visca la terra LLiure!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/bohemiet
pedro sanchez
Muntanyer
pedro sanchez


Masculí
Nombre de missatges : 127
Age : 48
Localización : Preston High (Idaho)
Registration date : 21/09/2008

NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES!   NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Icon_minipostedDt Feb 10, 2009 3:22 pm

benvolguts amics!

Estaria molt be que per a la reunio post dinar del proper diumenge, el president en funcions o secretari en funcions, prepararen un orre del dia per a tractar els temes d´una manera clara i ordenada... a mes a mes de la imatge de solidesa i preparacio que denota un ordre del dia com cal...

a les seues mans ho deixe... i sense mes dil.latacio m ´acomiade de vostes...

Visca la terra! LLiure!
Visca la terra! LLiure!
Visca la terra! LLiure!
Visca visca visca! Visca la terra LLiure!

salut i llibertat
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/bohemiet
trampero
Administrador
trampero


Masculí
Nombre de missatges : 150
Age : 49
Localización : Alginet
Registration date : 20/09/2008

NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES!   NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Icon_minipostedDj Feb 12, 2009 4:17 am

pedro sanchez escrigué:
benvolguts amics!

Estaria molt be que per a la reunio post dinar del proper diumenge, el president en funcions o secretari en funcions, prepararen un orre del dia per a tractar els temes d´una manera clara i ordenada

Está fet! farem les gestións pertinents...
Tornar a dalt Ir abajo
https://colnatura.forocatalan.com
pedro sanchez
Muntanyer
pedro sanchez


Masculí
Nombre de missatges : 127
Age : 48
Localización : Preston High (Idaho)
Registration date : 21/09/2008

NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES!   NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Icon_minipostedDj Feb 12, 2009 2:02 pm

gracies amic trampero... degut a la gran quantitat de elements/es que serem pense que sera la millor forma d´organitzar-se...

molt eficient sr trampero...

salut
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/bohemiet
Batiste
Moderador
Batiste


Masculí
Nombre de missatges : 128
Age : 52
Localización : Portella de Severino
Registration date : 22/09/2008

NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES!   NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Icon_minipostedDj Feb 12, 2009 3:32 pm

MOLT BÉ SENYORS JO HAVIA PREPARAT UN LLISTAT AMB CÀRRECS I AMB LES OBLIGACIONS DE CADASCUN DELS CÀRRECS , A MÉS A MÉS LES PERSONES QUE HAURIEN DE ESTAR EN ELS CÀRRECS MÉS IMPORTANTS JA QUE DE MOMENT HAN SIGUT ELS QUE HAN FET QUE AÇÒ FUNCIONARA, PERÒ DEIXANT POSSIBILITAT D'ESMENA PER A QUALSEVOL DELS CÀRRECS. AIXÍ QUE JA HO XARREM. PER CERT QUE CABRONS , HE VIST L'ULTIM PARECIDO RASONABLE I "SE SALE DE LA PISTA"...... ESPECTACULAR , ARA VOREM QUE DIU S.P.
Tornar a dalt Ir abajo
Kamesennin Mutenroshi
Dominguero
Kamesennin Mutenroshi


Nombre de missatges : 18
Registration date : 15/01/2009

NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES!   NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Icon_minipostedDj Feb 12, 2009 5:34 pm

Oeoeoeeee.... diumenge d'excursió.... oeoeoeee.... dinarot pa lafició....!!!
Tornar a dalt Ir abajo
pedro sanchez
Muntanyer
pedro sanchez


Masculí
Nombre de missatges : 127
Age : 48
Localización : Preston High (Idaho)
Registration date : 21/09/2008

NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES!   NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Icon_minipostedDl Feb 16, 2009 12:41 pm

Amics, m´agradaria felicitar-nos, i que ens felicitarem, per la meravellosa diada del dia d´ahir...

Al meu humil parer em sembla molt dificil que tot el que ahir es va conjugar a la nostra 5ª eixida poguera donar amb tal perfeccio i naturalitat...

Bon ambient, natura, amistad, humor, patiment, el lloc perfecte per a fartar... Xe! perfeccio absoluta...

Despres de la diada d´ahir sols ens queda continuar endavant i que la seguent siga un altra imatge del que volem ser...

Salut i llarga vida al CAN
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/bohemiet
trampero
Administrador
trampero


Masculí
Nombre de missatges : 150
Age : 49
Localización : Alginet
Registration date : 20/09/2008

NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES!   NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Icon_minipostedDl Feb 16, 2009 4:37 pm

La veritat és que la gent es va quedar molt contenta amb la eixida.
Sembla mentida, però tot apuntava a que en algun moment de l'excursió hi hagués alguna fallada, a causa del gran allau de gent que va vindre. Gràcies a l'organització i a un poc de bona sort no va ser així. Aiçò sembla que funciona...
Tornar a dalt Ir abajo
https://colnatura.forocatalan.com
Kamesennin Mutenroshi
Dominguero
Kamesennin Mutenroshi


Nombre de missatges : 18
Registration date : 15/01/2009

NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES!   NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Icon_minipostedDl Feb 16, 2009 8:25 pm

CONGRATULATIONS!!!... y, EXTENDED PLAY...


PD: No te digo na de com vaig arribar a casa... buf!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: NO PLOREU VIDES MEUES!   NO PLOREU VIDES MEUES! - Página 2 Icon_miniposted

Tornar a dalt Ir abajo
 
NO PLOREU VIDES MEUES!
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 5Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Col.lectiu Amics de la Natura :: Eixides i rutes :: A peu-
Canviar a: