Col.lectiu Amics de la Natura
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Col.lectiu Amics de la Natura

Sports, viatjes, muntanya...
 
ÍndexÍndex  PortalPortal  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 CRÒNICA D'UNA XOPADA ANUNCIADA

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Batiste
Moderador
Batiste


Masculí
Nombre de missatges : 128
Age : 52
Localización : Portella de Severino
Registration date : 22/09/2008

CRÒNICA D'UNA XOPADA ANUNCIADA Empty
MissatgeAssumpte: CRÒNICA D'UNA XOPADA ANUNCIADA   CRÒNICA D'UNA XOPADA ANUNCIADA Icon_minipostedDc Gen 14, 2009 2:50 pm

CRÒNICA D'UNA XOPADA ANUNCIADA PER BATIEL BARCIA BARTEZ (BATISTE PER ALS AMICS).

ERA UN DIA NUVOLAT COM L'OSTIA , LA GENT ENVIAVA MISSATGES PER ESMUNYR-SE I VORE SI NO ES FEIA L'EXCURSIÓ, PERÒ LA DIRECTIVA ÉS DURA, ÉS MUNTANYERA DE SANG, ÉS INTRÈPIDA I UN POC CABRONETA, PERÒ MOLT PROFESSIONAL I ENCERTADA I PER AIXÒ INSISTIREM EN FER-LA I MIRA VA I LA FEM I VA I TOTS ELS PLORONETS I PLORONETES TAMBÉ LA FAN I VA I ELS AGRADA I ES BANYEN FINS ELS CALÇOTETS I ELS TANGES ES REMULLEN I VA I ENCARA DISFRUTEN COM A XIQUETS I GRÀCIES AL SECRETARI GENERAL I EL PRESIDENT GAUDEIXEN D'UNA EXPERIÈNCIA RELIGIOSA O FANGOSA O PASTOSA PERÒ QUE PEL QUE ES VA VORE HA AGRADAT I PER LA QUAL COSA ESTEU EN PERILL DE QUE DECIDIM FER ANIMALADETES VARIADES DE TANT EN TANT , PERQUÈ D'ALTRA MANERA PER A QUE VOLEM VIURE SI NO EXPERIMENTEM COSES NOVES I QUE MILLOR QUE FER-HO AMB ELS AMICS QUE T'HO PERDONEN TOT ,NO? VULL DIR HO PERDONEN TOT O NO? BÉ, SEGUINT AMB LA CRÒNICA PUJAREM UN BON CIM PLOVENT DE CANTO I AMB VENT DE FORÇA 6 I AMB NOUS AMICS DE LA NATURA COM VAN SER: EN LA PART DELS CANS PUPI I BOWIE QUE JA SABEN EL QUE ÉS SEGUIR A GATA I A NEUS I PER LA PART HUMANA TENIM A EDU, ELS SEU AMIC QUE EM PERDONE PER NO RECORDAR EL NOM , RAQUEL I MARINA, VAJA MOLTES NOVETATS PER A UN DIA COM AQUELL I HEM DE DIR QUE HO FEREN DE CATEGORIA, PUJAREN SOBRATS/DES I DISFRUTAREN DE L'ANIMALADA QUE EIXE DIUMENGE NO DE RAMS ELS TOCA VIURE, DEIXAREM EMPRENTA ESCRITA AL CIM I CORAONAREM A L'ESTIL SERPA. MOLTES GRÀCIES A TOTS PER LA FORÇA DE VOLUNTAT, LA PACIÈNCIA I L'ALEGRIA QUE DONEU ALS COMPANYS I A LA NATURA QUE LI ENDOSAREM DOS NOUS PINETS. SALUT I LLIBERTAT! I LA PRÒXIMA PREPAREUSE QUE AQUESTA JA ÉS PER A ATREVITS/DES, INTRÈPITS/DES, SONATS/SONADES, I AMB LA VOLUNTAT DISTORSINADA..... C.A.N YOU NEVER WALK ALONE! AH! I A VORE SI PARTICIPEU DE L'IMNE QUE EL QUE HE LLEGIT DE MOMENT NO POT SER MÉS CASPÓS...
Tornar a dalt Ir abajo
trampero
Administrador
trampero


Masculí
Nombre de missatges : 150
Age : 49
Localización : Alginet
Registration date : 20/09/2008

CRÒNICA D'UNA XOPADA ANUNCIADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: CRÒNICA D'UNA XOPADA ANUNCIADA   CRÒNICA D'UNA XOPADA ANUNCIADA Icon_minipostedDc Gen 14, 2009 4:41 pm

Les inclemecies del temps li van donar molt feeling a l'excursió, jo vaig gaudir com un nan de jardí...
A vore si per a la pròxima portem uns termos amb alguna cosa calenteta i em faig amb una bota de vi.
Tornar a dalt Ir abajo
https://colnatura.forocatalan.com
Kamesennin Mutenroshi
Dominguero
Kamesennin Mutenroshi


Nombre de missatges : 18
Registration date : 15/01/2009

CRÒNICA D'UNA XOPADA ANUNCIADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: CRÒNICA D'UNA XOPADA ANUNCIADA   CRÒNICA D'UNA XOPADA ANUNCIADA Icon_minipostedDt Gen 20, 2009 3:24 pm

Ja estic ací, jeje...

Dons com vostés diuen, va ser una aventura plena de inclemències meteorològiques, (que com el seu propi nom indica: son inclemències que lo "llògic-és" de "meteos" en casa i no moverse hasta que el niño tormenta digui "prou").

El que no tinc molt clar és com haurán estat los "daños colaterales" en la gent del CAN.
Per al que a mi em per toca, dir-vos que vaig tindre "agulletes" (que refinolis queda en valencià eh?), unes tres dies (demostrant el fantàstic estat físic que tenía fa 20 anys). Un xicotet refredat (que menys mal que ens arrearem aquella casalleta, només arrivar al restaurant, que si no). I una setmana de no parlar-me ma mare, perquè li deixí el pantalonet llustrós (portaría mitj kilo de fanc) per tal de que me'l rentara (jo no l'havera tornat a la vida i quasi segur l'havera acabat tirant. Grans que son les mares, xé).

Però com dirien els de la Visa Mastercard... la experiència de viure-ho no te preu.

Besets de un CANos
Tornar a dalt Ir abajo
trampero
Administrador
trampero


Masculí
Nombre de missatges : 150
Age : 49
Localización : Alginet
Registration date : 20/09/2008

CRÒNICA D'UNA XOPADA ANUNCIADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: CRÒNICA D'UNA XOPADA ANUNCIADA   CRÒNICA D'UNA XOPADA ANUNCIADA Icon_minipostedDt Gen 20, 2009 4:50 pm

A mi l'excursió em va passar factura... vaig estar tota la setmana amb febre i mocs. També he de dir que ja vaig anar tocat a la muntanya, així que tampoc va ser culpa de les inclemències, sinó meua.
Per lo demés, genial, com sempre. El CAN creix dia a dia alimentat per les ordes de excursionistes CANins...
Tornar a dalt Ir abajo
https://colnatura.forocatalan.com
sergioppunto
Moderador
sergioppunto


Nombre de missatges : 47
Registration date : 27/09/2008

CRÒNICA D'UNA XOPADA ANUNCIADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: CRÒNICA D'UNA XOPADA ANUNCIADA   CRÒNICA D'UNA XOPADA ANUNCIADA Icon_minipostedDc Gen 21, 2009 12:32 am

va ser molt gran president!!! el CAN ja es mereix CANers preparats...aixi que qui no tinga el material oportú es te gastar el duros i anar a DECATLON que per un preu raonable ja pot fer fred, nevar o el que siga, no passa res...gran DECATLON, GRAN!!!
JO JA ESTIC DESSITJANT LA PROXIMA!!!!! Visca el president del CAN!!! bounce bounce
Tornar a dalt Ir abajo
trampero
Administrador
trampero


Masculí
Nombre de missatges : 150
Age : 49
Localización : Alginet
Registration date : 20/09/2008

CRÒNICA D'UNA XOPADA ANUNCIADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: CRÒNICA D'UNA XOPADA ANUNCIADA   CRÒNICA D'UNA XOPADA ANUNCIADA Icon_minipostedDc Gen 21, 2009 4:43 pm

sergioppunto escrigué:
Visca el president del CAN!!! bounce bounce

Si, però esque viu en Alzira i ens pilla molt lluny...
Tornar a dalt Ir abajo
https://colnatura.forocatalan.com
Contenido patrocinado





CRÒNICA D'UNA XOPADA ANUNCIADA Empty
MissatgeAssumpte: Re: CRÒNICA D'UNA XOPADA ANUNCIADA   CRÒNICA D'UNA XOPADA ANUNCIADA Icon_miniposted

Tornar a dalt Ir abajo
 
CRÒNICA D'UNA XOPADA ANUNCIADA
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» APROXIMACIÓ A CRÒNICA SEGON ITINERARI

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Col.lectiu Amics de la Natura :: Eixides i rutes :: Cróniques-
Canviar a: