Col.lectiu Amics de la Natura
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Col.lectiu Amics de la Natura

Sports, viatjes, muntanya...
 
ÍndexÍndex  PortalPortal  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 L'HAN ENVERINAT

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Batiste
Moderador
Batiste


Masculí
Nombre de missatges : 128
Age : 52
Localización : Portella de Severino
Registration date : 22/09/2008

L'HAN ENVERINAT Empty
MissatgeAssumpte: L'HAN ENVERINAT   L'HAN ENVERINAT Icon_minipostedDc Des 24, 2008 11:49 am

SERGI P. DEFINITIVAMENT CREC QUE AL TRAMPER L'HAN ENVERINAT PERQUÈ T'HA NOMBRAT EXCURSIONISTE I NO SE SI PERQUÈ T'HO MEREIXES PER LA TEUA CONSTÀNCIA MUNTANYERA I PER LA TEUA COL.LABORACIÓ AL BLOG O PERQUÈ VOL QUE PUJES EL "RANGO" PER A PODER-TE DESTRUÏR AMB MÉS HONORS DESPRÈS, EN TOT CAS, COMPTE AMB EL GENERAL DE DIVISIÓ QUE JA HA GUANYAT MOLTES GUERRES... PER LA MEUA PART TINC LA SEUA PARAULA D' ASCENS EN L'ESCALAFÓ ARA VOREM SI ES DE VERITAT O M'HA FET TAMBÉ UNA FOSCA, ENCARA QUE TINC CONFIANÇA EN VOREM L'ESTRELA DE 8 PUNTES AL MUSCLE. BÉ SRS. PREPAREU-VOS QUE TENIM CONSELL DE VELLS EL CAP D'ANY PER A PARLAR DE LES MOCIONS I NOVES INICIATIVES, HEU D'ANAR AMB TRAJE MILITAR PER A L'OCASIÓ JA QUE HI HAURAN CONVIDATS D'HONOR COM EL GENERAL CASTER, EL MARISCAL ROMEL, MARC AURELI, I SÉNECA (COM A ESTRELA INVITADA). SALUT I LLIBERTAT AMICS!
Tornar a dalt Ir abajo
trampero
Administrador
trampero


Masculí
Nombre de missatges : 150
Age : 49
Localización : Alginet
Registration date : 20/09/2008

L'HAN ENVERINAT Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'HAN ENVERINAT   L'HAN ENVERINAT Icon_minipostedDc Des 24, 2008 5:02 pm

Sí, m'han enverinat les mentides de Sergio Pablo.
He de dir que no he segut jo el que ha canviat l'estatus de Sergiopé, sinó el automatisme del fòrum. Ara és excursionista gràcies a l'empremta que han deixat els seus missatges.
La cosa està així:

DOMINGUERO de 0 a 20 missatges.
EXCURSIONISTA de 20 a 100 missatges
MONTAÑERO de 100 a 250 missatges
ALPINMISTA de 250 a 500 missatges
SHERPA de 500 fins l'infinit

Batiste, com hauràs vist, el teu nom ha canviat de color, ara és verd. Això vol dir que t'has convertit en moderador del fòrum. El color roig és de l'administrador, jo mateix.
També he decidit otorgar al nostre amic Sergiopé aquest poder, per a que després diga, ja que a l'igual de nosaltres és l'únic que es digna a revisar el fòrum quasi tots els dies.
Espere que sigueu dignes d'aquest càrrec i recordeu que un gran poder comporta una gran responsabilitat.

A mesura que això sánime i entre gent (una cosa que ara com ara és una utopia) aniré afegint rangs i moderadors, ara mateix aiçò és el que hi ha. Jo ací sóc DÉU TOTPODERÓS pese a qui pese.

Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Tornar a dalt Ir abajo
https://colnatura.forocatalan.com
trampero
Administrador
trampero


Masculí
Nombre de missatges : 150
Age : 49
Localización : Alginet
Registration date : 20/09/2008

L'HAN ENVERINAT Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'HAN ENVERINAT   L'HAN ENVERINAT Icon_minipostedDj Des 25, 2008 4:49 pm

I perquè vegeu que advoque per la igualtat, he decidit fer desaparèixer el rang d'ADMINISTRADOR baix el meu avatar. En lloc seu apareixerà un rang acord amb els missatges que penje, com vosaltres. Tots som iguals als ulls del senyor... de la muntanya.

Ara soc excursionista, però prompte m'ascendiran...
Tornar a dalt Ir abajo
https://colnatura.forocatalan.com
Contenido patrocinado





L'HAN ENVERINAT Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'HAN ENVERINAT   L'HAN ENVERINAT Icon_miniposted

Tornar a dalt Ir abajo
 
L'HAN ENVERINAT
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Col.lectiu Amics de la Natura :: Frikerio! :: Frikerio en general...-
Canviar a: