Col.lectiu Amics de la Natura
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Col.lectiu Amics de la Natura

Sports, viatjes, muntanya...
 
ÍndexÍndex  PortalPortal  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 NOVA PREOCUPACIÓ

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Batiste
Moderador
Batiste


Masculí
Nombre de missatges : 128
Age : 52
Localización : Portella de Severino
Registration date : 22/09/2008

NOVA PREOCUPACIÓ Empty
MissatgeAssumpte: NOVA PREOCUPACIÓ   NOVA PREOCUPACIÓ Icon_minipostedDj Nov 27, 2008 8:40 pm

BENVOLGUTS AMICS I COMPANYS DEL C.A.N. EL VOSTRE AMIC PACO-JOSE-BATISTE N'HA FET UNA DEL "TIPUS" XOSE (EN GALEGO) I QUE HA FET? DONCS M'HE CANVIAT EL MÒBIL JA QUE SOLS N'HAVIA TINGUT UN QUE M'HA DURAT 6 ANYS I QUAN HE CANVIAT AL SEGON HE FICAT LES URPES PER EL SEU TECLAT SENSE NINGUNA ARMONIA I M'HE FUNDIT LA BASE DE DADES DE TELÈFONS, PER TANT NO TINC EL TELÈFON DE NINGÚ DE VOSALTRES. PER L' AMOR DE DÉU MIREU SI PODEU ANAR ENVIANT-ME ELS TELÈFONS AMB EL NOM I AIXÍ PODRE TORNAR A OMPLIR LA BASE DE DADES, PERQUÈ SI NO HO FEU NO US LOCALITZARÉ NI DE MIRACLE. ESPERANT UNA BONA RESPOSTA I CARITATIVA PER LA VOSTRA PART EM DESPEDEIXO AMB EL RABO ENTRE LES CAMES; MAI MILLOR DIT. NO VOS PREOCUPEU QUE AÇÒ NO ÉS EL SISTEMA DE FUNCIONAMENT NORMAL, EH! A VORE SI ARA AGAFEU POR PER SI TAMBÉ VOS PERD A VOSALTRES PER LA MUNTANYA. B7S! No
Tornar a dalt Ir abajo
trampero
Administrador
trampero


Masculí
Nombre de missatges : 150
Age : 49
Localización : Alginet
Registration date : 20/09/2008

NOVA PREOCUPACIÓ Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOVA PREOCUPACIÓ   NOVA PREOCUPACIÓ Icon_minipostedDj Nov 27, 2008 10:37 pm

Mecaguendeu Batiste!
Si esque no pots tocar res que tinga piles...
Pots fer una coseta a vore si resulta. Pots copiar la informació de la targeta sim a la memoria del telèfon. Crec que hi ha una opció al mòbil per a copiar la base de dades.
Tornar a dalt Ir abajo
https://colnatura.forocatalan.com
 
NOVA PREOCUPACIÓ
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Col.lectiu Amics de la Natura :: Frikerio! :: ¿Què et preocupa?-
Canviar a: